DAJ CYNK

Jakość obsługi klienta priorytetem w 2013 roku

20.09.2012

Dodane przez: LuiN

Kategoria: Prawo, finanse, statystyki

Interakcje: 2059

Ważne 0

0

Badanie Alcatela-Lucenta i Heavy Reading, które objęło 75 operatorów, dowiodło dużego znaczenia zarządzania jakością obsługi klienta w odniesieniu do wizerunku firmy i strategii wyróżniania się na rynku. Dwie trzecie operatorów planuje zwiększenie w 2013 roku wydatków na zarządzanie jakością obsługi klienta.

Badanie Alcatela-Lucenta i Heavy Reading, które objęło 75 operatorów, dowiodło dużego znaczenia zarządzania jakością obsługi klienta w odniesieniu do wizerunku firmy i strategii wyróżniania się na rynku. Dwie trzecie operatorów planuje zwiększenie w 2013 roku wydatków na zarządzanie jakością obsługi klienta.

Wyniki badania przeprowadzone na zlecenie Alcatela-Lucenta przez specjalizującą się w branży telekomunikacyjnej agencję badawczą Heavy Reading wskazują, że operatorzy telekomunikacyjni przeznaczają coraz większe środki budżetowe na poprawę jakości obsługi klienta, aby odróżnić się od konkurencji. Operatorzy są także bardzo zainteresowani zrozumieniem postrzegania przez klientów różnych produktów i usług, aby móc korygować niedociągnięcia i zwiększać w ten sposób lojalność klientów.

Zarządzanie jakością obsługi klienta będzie obszarem zainteresowania i inwestowania operatorów w 2013 r. Dwie trzecie respondentów przewiduje zwiększenie tych wydatków. Ponad trzy czwarte respondentów wskazuje, że ulepszony proces CEM (Customer Experience Solutions) otwiera nowe możliwości biznesowe, dwie trzecie uważa, że może on poprawić wizerunek marki, a prawie sześćdziesiąt procent spodziewa się, że umożliwi odróżnienie się od konkurencji.

Źródło tekstu: Alcatel-Lucent

Komentarze
Zaloguj się
8. ~
0

2012-09-27 12:27:33

Jakość obsługi na wysokim poziomie ma Heyah - kontakt bez problemu, a i na fanpage zawsze pomogą.

Odpowiedz

7. ~
0

2012-09-22 19:13:24

dno jesr w T Mobile. Reklamowalem brak promocji w postaci upustu ceny i mi odpisuje taki ze "trzeba bylo sobie patrzec na rachunki".

Odpowiedz

6. ~edd
0

2012-09-22 18:54:52

jakość obsługi klienta w Play kuleje - straszny brak kompetencji. Wiem bo mam 2 numery z czego 1 w T-Mobile i tam jest znacznie lepiej. Play to jednak dno i pewnie drugą kartę wymienię na T-Mobile

Odpowiedz

5. ~W4Ready
0

2012-09-20 19:25:57

Jestem w Play od 2008, W Idea/Orange od 2003. I widzę różnicę - Obsługa Play się poprawiła, a w Orżnąć wyraźnie spadła.

Odpowiedz

0

2012-09-20 17:12:29

@ 3 - w play jak jest tak jest ale zadzwoń do Orange. :) Pisał - dawny klient Orange Polska (w zasadzie Idea)

Odpowiedz

3. ~
0

2012-09-20 16:47:24

*2, tez znam taka firme nawet myslimy o tej samej. Play tak obiecuje i dalej balagan maja, ze odechciewa sie tam dzwonic

Odpowiedz

2. thonka
0

2012-09-20 16:36:26

@1 taaa... znam taka jedna firme dzialajaca w Polsce, ktora od 3 lat rok rocznie zarzeka sie, ze w tym roku na pewno poprawia jakosc obslugi klienta. i dalej niestety to u nich lezy :)

Odpowiedz

1. code
0

2012-09-20 16:17:48

można rzec, że W KOŃCU :-)

Odpowiedz