Klienci PKO BP odcięci przez 9 godzin. Bank: tak miało być
W nadchodzący weekend klienci PKO Banku Polskiego powinni przygotować się na czasowe przerwy w dostępie do serwisów internetowych oraz aplikacji mobilnych. Bank zapowiada aż 9 godzin braku dostępności usług.

Nie frustruj się, bank musiał
Czasowe ograniczenia wynikają z konieczności przeprowadzenia niezbędnych prac serwisowych, mających na celu poprawę jakości i bezpieczeństwa świadczonych usług. Jak podkreśla PKO BP, płatności kartowe będą działały bez przeszkód – klienci będą mogli bezproblemowo dokonywać transakcji kartami płatniczymi w sklepach, punktach usługowych oraz wypłacać gotówkę z bankomatów.
W praktyce utrudnienia mogą dotknąć:



- logowania do serwisów internetowych banku,
- dokonywania przelewów,
- korzystania z aplikacji mobilnych,
- zlecania i edycji zleceń stałych,
- obsługi niektórych innych operacji bankowych wymagających uwierzytelnienia online.
Bank zwraca uwagę, by najważniejsze i pilne sprawy finansowe zaplanować z wyprzedzeniem. PKO Bank Polski przekazał oficjalne przeprosiny za ewentualne trudności i z góry dziękuje klientom za wyrozumiałość. Informacja o planowanym serwisie pojawiła się z kilkudniowym wyprzedzeniem, co pozwala klientom lepiej zaplanować swoje działania.
Kiedy dokładnie spodziewać się braku dostępu do usług PKO Banku Polskiego?
Prace serwisowe będą tym razem trwały długo, bo aż 9 godzin, od soboty, 19 lipca, od godz. 20:00 do niedzieli, 20 lipca, do godz. 05:00. W tym okresie mogą wystąpić przejściowe utrudnienia w korzystaniu z niektórych funkcji bankowości elektronicznej, zarówno przez przeglądarkę, jak i aplikacje mobilne.