Test telefonu Nokia N70

Nokia od pewnego czasu stosuje nową strategię marketingową w modelach z wyższej półki oznaczając je w taki sposób, by klient od razu wiedział do jakiego segmentu adresowany jest dany model. I tak: Eseries – telefony skierowane do szeroko rozumianego biznesu, charakteryzują się mobilną pocztą elektroniczną w technologii Push, pracą w sieci 3G oraz w lokalnej sieci WLAN. Kolejny segment to L’amour – maksymalny nacisk na nowoczesny i niekonwencjonalny wygląd przy zachowaniu atrakcyjnych funkcji. Ostatnia kategoria to segment Nseries – grupa zaawansowanych urządzeń multimedialnych, które łączą w sobie technologie cyfrowe.

Redakcja Telepolis
99+
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Telepolis.pl
Wiadomości
SMS-y
MMS-y
SmartMessaging
Instant Mesasaging
e-mail
Push
słowniku T9






Dźwięki





HSCSD

GPRS Class 10

EDGE Class 10







Bluetooth w wersji 2.0
kabel USB


WAP2.0
WWW






Multimedia