W T-Mobile robi się świątecznie. Kiedy bariery znikają, pojawia się bliskość
T-Mobile rozpoczyna międzynarodową kampanię świąteczną, która skupia się na budowaniu bliskości i przełamywaniu barier w świecie pełnym podziałów.

W czasach, gdy technologia przenika każdy aspekt naszego życia, powinniśmy być bardziej połączeni niż kiedykolwiek. Paradoksalnie, coraz częściej zamykamy się w swoich "bańkach", ograniczając kontakt do osób o podobnych poglądach. T-Mobile w swojej najnowszej kampanii pragnie przypomnieć o wartościach jednoczących i zachęcić do przełamywania barier, które sami tworzymy.
Świąteczny spot o sile przyjaźni
W centrum kampanii znalazł się wzruszający spot reklamowy, opowiadający historię dwóch dziewczynek żyjących w oddzielnych światach. Pomimo dzielącej je szklanej ściany, nawiązują przyjaźń, która symbolizuje pokonywanie uprzedzeń i budowanie więzi ponad podziałami. Kulminacyjnym momentem jest scena, w której dziewczynki wymieniają się "prezentami" – cegłą i kamieniem, którymi wspólnie burzą ścianę.



Spot jest metaforą barier społecznych, które sami budujemy. T-Mobile chce w ten sposób zwrócić uwagę na problem izolacji i zachęcić do otwartości na innych, szczególnie w okresie świątecznym.
Jako społeczeństwo nieraz udowadnialiśmy, jak wiele możemy osiągnąć dzięki wspólnym działaniom i skupieniu się na tym, co nas łączy. Każdy z nas może wiele zdziałać, gdy nie zamyka się w swojej „bańce”, w której dopuszcza tylko określone poglądy i schematy postępowania. Święta to dobry czas na to, by spojrzeć szerzej i otworzyć się na drugiego człowieka. Tą kampanią świąteczną chcielibyśmy zachęcić wszystkich do przełamania choćby najmniejszej bariery, która dziś oddziela nas od innych.
– powiedziała Paulina Rekosz, Dyrektor Departamentu Zarządzania Marką i Customer Experience w T-Mobile Polska
Kampania została opracowana przez agencję MUW Saatchi & Saatchi Bratysława i będzie realizowana w 10 krajach Europy, w których jest obecna Grupa Deutsche Telekom. Reżyserem filmu jest wielokrotnie nagradzany Alex Feil. Muzykę skomponowało studio Supreme Music.