Dzięki porozumieniu TikTok i Orange popularna aplikacja została włączona do pakietu Social Pass, gdzie korzystanie z niej nie będzie obciążać pakietu danych w Orange Flex.
Social Pass to pakiet w Orange Flex, który umożliwia korzystanie z popularnych aplikacji społecznościowych (Facebook, Instagram, Snapchat, Twitter, Pinterest, Facebook Messenger, Viber) bez limitu GB. Teraz do listy dołącza popularna platforma krótkich treści wideo, szczególnie popularna wśród nastolatków. Orange jest jednym z pierwszych telekomów na świecie, który zdecydował się na współpracę z TikTokiem.
Zobacz: [Aktualizacja] Orange Flex to taki Play Next, tylko że dużo lepszy. Pomarańczowi zamiatają
Jak mówi Artur Stankiewicz, dyrektor Marketingu Rynku Konsumenckiego Orange:
Orange Flex kierujemy do tych osób, które cenią sobie wolność wyboru i elastyczność, dla których bycie w kontakcie z innymi jest ważne i chcą korzystać z serwisów społecznościowych bez ograniczeń. Odpowiadając na ich potrzeby, jako jedyni wśród telekomów, dajemy nielimitowany dostęp do aplikacji TikTok w ramach Social Pass.
Zobacz: Nowe Plany Mobilne w Orange - oficjalne informacje
Współpraca Orange i TikToka zaowocowała również konkursem dla chętnych do zdobycia biletu na Orange Warsaw Festival. Wystarczy nagrać TikToka i opublikować wideo, prezentując trzy festiwalowe stylizacje. Konkurs trwa do 26 maja, a do wygrania jest 10 podwójnych karnetów. Niespodzianka czeka też na tych, którzy bilety na Orange Warsaw Festival już mają. W Orange Strefie na festiwalu będzie można spotkać polskich twórców TikToka.
Michael Modon, Director Global Business Development w TikTok dodaje od siebie:
Jako aplikacja mobilna, która skupia się na tworzeniu możliwie najlepszych doświadczeń dla naszych użytkowników, cieszymy się ze wspólnej inicjatywy i dostarczania większej ilości rozrywki w Polsce.
Źródło zdjęć: informacja prasowa
Źródło tekstu: informacja prasowa