Wyniki UPC Polska po 2Q2015
Na koniec czerwca UPC Polska miał 1 418 400 klientów, którzy korzystali z 2 764 700 usług (RGU). Od początku roku wzrósł też zasięg sieci UPC.

Na koniec czerwca UPC Polska miał 1 418 400 klientów, którzy korzystali z 2 764 700 usług (RGU). Od początku roku wzrósł też zasięg sieci UPC.
Liczba klientów Internetu szerokopasmowego zwiększyła się w ciągu ostatnich trzech miesięcy o 6 700 do poziomu 1 010 700. W drugim kwartale RGU telewizji cyfrowej zwiększyło się do poziomu 925 500, czyli o 3 800, a liczba klientów telefonii wzrosła o 9 400, do poziomu 569 300.
Wraz z wzrostem liczby klientów Telewizji Cyfrowej UPC, zmniejsza się też liczba osób korzystających z telewizji analogowej, która wyniosła na koniec II kwartału 259 200. Łącznie, liczba usług wzrosła na koniec II kwartału do poziomu 2 764 700, co oznacza wzrost o 12 500, a liczba klientów wyniosła 1 418 400.
Odsetek klientów korzystających z dostępu do Internetu o szybkości 30 Mb/s i wyższej wzrósł do 85,5%, a potrójną usługę wybrało niemal 36% klientów.
W II kwartale UPC Polska rozpoczęło inwestycje w sieć w nowych miejscowościach i w połowie maja rozpoczęło świadczenie usług w Płocku. W ofercie usługodawcy znajdują się łącza o szybkości do 300 Mb/s.