Google trochę straci? Huawei uruchamia własną platformę reklamową
Huawei uruchomił Huawei Ads, platformę, która umożliwia reklamodawcom prowadzenie kampanii i docieranie do użytkowników urządzeń Huawei poprzez popularne formaty reklamowe.

Platforma Huawei Ads obejmie zasięgiem użytkowników zarówno starszych modeli smartfonów i tabletów Huawei z GMS oraz, jako jedyne narzędzie na rynku, zapewnia dotarcie do użytkowników najnowszych urządzeń marki działających w Huawei Mobile Services.



Huawei Ads to nowa usługa w ekosystemie HMS, z której mogą już korzystać reklamodawcy, twórcy aplikacji czy właściciele sklepów online chcący dotrzeć do bazy użytkowników smartfonów i tabletów Huawei. Treści reklamowe mogą być wyświetlane w aplikacjach i usługach własnych Huawei, takich jak Huawei AppGallery, Huawei Assistant, Huawei Video, Petal Search czy Huawei Browser, ale również w aplikacjach firm partnerskich, zintegrowanych z Huawei Ads za pomocą Ads Kit. Obecnie na polskim rynku dostępnych jest już 15 000 aplikacji zintegrowanych z Ads Kit.
Zobacz: Huawei ogłasza „Lucky Tuesdays” w AppGallery. Na użytkowników czekają atrakcyjne kupony
Platforma Huawei Ads umożliwia realizację kampanii reklamowych, w tym precyzyjne założenie celów oraz wybór grup docelowych. Użytkownicy Huawei Ads mają do dyspozycji duży wybór popularnych formatów reklamowych, m.in. banerów, interstitiali oraz rewarded wideo.
Partnerzy Huawei, którzy chcieliby skorzystać z możliwości oferowanych przez platformę reklamową Huawei, mogą założyć konto na stronie ads.huawei.com.
Platforma Huawei Ads to kolejny element ekosystemu Huawei Mobile Service, w skład którego wchodzi sklep z aplikacjami Huawei AppGallery oraz usługi mobilne, takie jak Huawei Assistant, Huawei Video i Petal Search.