Wiadomości
"Białe plamy" na komórkowej mapie Polski
Instytut GfK Polonia przygotował wspólnie z Yanosikiem raport na temat przestrzennego zróżnicowania siły sygnału telefonii mobilnej w Polsce.
35
Udostępnij na fb
Udostępnij na X

GfK Polonia
Wskaźnikiem Siły Nabywczej GfK
całkowitą wartość towarów i usług, jakie ludność zamieszkała w wybranym obszarze może nabyć w ciągu roku. Inaczej mówiąc, ogólna siła nabywcza ilustruje potencjał nabywczy, jakim dysponuje ludność zamieszkała w analizowanym obszarze w określonym czasie
Yanosik
Neptis S.A.
od 10 kwietnia do 1 maja 2016 roku
od 0 do 31,99
Siła sygnału telefonii mobilnej vs Siła Nabywcza GfK
Siła sygnału wybranego operatora telefonii mobilnej vs Siła Nabywcza GfK
Cyfryzacja poszczególnych dziedzin życia przejawiająca się coraz bardziej wszechstronnym wykorzystywaniem telefonu komórkowego podnosi oczekiwania konsumentów. Zmienia się styl życia Polaków, którzy coraz częściej osiedlają się poza miastami nie zawsze godząc się na obniżenie standardu życia. Rodzi to potrzebę lepszego wyposażenia przestrzeni w infrastrukturę techniczną i stwarza możliwość konkurencji pomiędzy poszczególnymi lokalizacjami / operatorami
Zobacz:
Zobacz:
Zobacz:
Zobacz: