Xiaomi sprzedał 700 tys. egzemplarzy Pocophone'a F1

Budżetowy flagowiec Xiaomi zanotował bardzo dobry start. W ciągu pierwszych trzech miesięcy nabywców znalazło 700 tys. egzemplarzy smartfonu.

Arkadiusz Dziermański (orson_dzi)
4
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Xiaomi sprzedał 700 tys. egzemplarzy Pocophone'a F1

Poco, z hiszpańskiego mały, to nowa marka Xiaomi, która wystartowała pod koniec sierpnia tego roku. Założenie było proste - dostarczyć możliwie najlepszą specyfikacją w możliwie najniższej cenie. I tak było. Dostaliśmy flagową specyfikację, na czele ze Snapdragonem 845, za 1499 zł w opcji z 4 GB pamięci RAM i 1699 zł w opcji z 6 GB pamięci RAM.

Dalsza część tekstu pod wideo

O Pocophonie było przede wszystkim głośno, co z pewnością wpłynęło na jego popularność. Marka też dużym stopniu przyczyniła się do dalszego wzrostu popularności Xiaomi. Dzięki temu Chińczycy zostali liderem rynku w Indiach w III kwartale 2018 roku.

700 tys. sprzedanych egzemplarzy w ciągu trzech miesięcy to dobry wynik i zapewne już na początku przyszłego roku powinien zrobić się z tego okrągły milion.