DAJ CYNK

Xiaomi sprzedał 700 tys. egzemplarzy Pocophone'a F1

orson_dzi

Prawo, finanse, statystyki

Budżetowy flagowiec Xiaomi zanotował bardzo dobry start. W ciągu pierwszych trzech miesięcy nabywców znalazło 700 tys. egzemplarzy smartfonu.

Poco, z hiszpańskiego mały, to nowa marka Xiaomi, która wystartowała pod koniec sierpnia tego roku. Założenie było proste - dostarczyć możliwie najlepszą specyfikacją w możliwie najniższej cenie. I tak było. Dostaliśmy flagową specyfikację, na czele ze Snapdragonem 845, za 1499 zł w opcji z 4 GB pamięci RAM i 1699 zł w opcji z 6 GB pamięci RAM.

O Pocophonie było przede wszystkim głośno, co z pewnością wpłynęło na jego popularność. Marka też dużym stopniu przyczyniła się do dalszego wzrostu popularności Xiaomi. Dzięki temu Chińczycy zostali liderem rynku w Indiach w III kwartale 2018 roku.

700 tys. sprzedanych egzemplarzy w ciągu trzech miesięcy to dobry wynik i zapewne już na początku przyszłego roku powinien zrobić się z tego okrągły milion.

Test telefonu Xiaomi Pocophone F1. Chiński producent udowadnia, że średniopółkowy smartfon może konkurować z flagowcami
Rośnie sieć sprzedaży Xiaomi. Kolejny salon chińskiej firmy zostanie otwarty w Katowicach
Mi Band 3 robi robotę. Xiaomi liderem sprzedaży elektroniki noszonej w III kwartale 2018 roku
Xiaomi: program Mi Explorers rusza w Polsce

 

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: @manukumarjain; wł