DAJ CYNK

Twoja Telekomunikacja ciągle bez wyroku UOKiK

08.11.2017

Dodane przez: orson_dzi

Kategoria: Prawo, finanse, statystyki

Interakcje: 4685

Ważne 3

1

Sprawa Twojej Telekomunikacji ciągle nie jest rozwiązana przez UOKiK, a lista oszukanych osób stale rośnie. Temat robi się coraz gorętszy.



Sprawa Twojej Telekomunikacji ciągle nie jest rozwiązana przez UOKiK, a lista oszukanych osób stale rośnie. Temat robi się coraz gorętszy.

Osoby znane często korzystają ze swojej popularności w celu nagłośnienie ważnych spraw. Często wykorzystują do tego media społecznośćiowe. Wśród nich znalazła się Hanna Lis, której mama znalazła się w gronie oszukanych przez Twoją Telekomunikację. Dziennikarka opisała sprawę na Twitterze. Dzięki temu informacja mogła dotrzeć do prawie 90 tys. osób jakie obserwują jej profil w serwisie.

Sprawę opisuje również portal Gazeta.pl. W większości przypadków sprawy klientów wyglądają bardzo podobnie. Przedstawiciele Twojej Telekomunikacji podają się jako pracownicy Orange, co twardo potwierdzają w rozmowach z klientami i informują ich o konieczności wymiany aparatu, przedłużenia ważności sygnału... Każdy powód na podanie dokumentów do podpisania jest dobry. Ofiarami najczęściej są osoby starsze, które nie weryfikują podpisywanych umów, które okazują się być zleceniem przeniesienia numeru do innego operatora.

Po nagłośnieniu sprawy przez Hannę Lis, firma wydała w tej sprawie oświadczenie, które informuje o wszczęciu wewnętrznego postępowania wyjaśniającego. Jego treść możecie zobaczyć poniżej.



Postępowanie UOKiK w tej sprawie trwa od lutego 2017 roku i podobno zmierza ku końcowi. Urząd może w tej sprawie nałożyć karę w wysokości 10% ubiegłorocznych przychodów firmy. Postępowanie prowadzi również Prokuratura. Aktualnie liczba pokrzywdzonych to 4966 osób, ale wg szacunków może wynosić aż 30 tys. osób.

Zobacz: Twoja Telekomunikacja na celowniku UOKiK

Źródło tekstu: Gazeta.pl; wł

Komentarze
Zaloguj się
11. ~Monika
0

2018-02-18 01:12:21

Ciekawa jestem jak Pan Antoni Styrczula wyjaśni sytuację gdzie Twoja Telekomunikacja podpisała umowę z nieboszczykiem. Pracownik w/w firmy podpisał umowę z moim teściem w dniu, kiedy od dwóch już lat w/w nie żył.

Odpowiedz

10. ~PL
0

2017-11-09 21:19:06

Znam osobiście dwa przypadki "skręcenia" dotychczasowych abonentek Orange Polska. Obie kobiety w grudniu 2015r. miały: jedna 84 a druga 86 lat. Nic dodać nic ująć. Przy reklamacji złożonej przez bliskie im osoby TT nie miało chęci podjąć tematu! Dopiero jak sprawa trafiła na policję, to wówczas "odkręcili" - że to niby pośrednik, to nie ich wina itd...W Polsce uczciwej - nie pislamskiej - takie firmy powinny być pod lupą UOK!

Odpowiedz

9. ~xxx
0

2017-11-08 23:32:01

a to WLR jeszcze ktos robi? ;)

Odpowiedz

8. ~kicy
0

2017-11-08 22:47:38

Przecież ten list to żart jakich mało ... wkońcu niech ten temat zostaie rozwiązany przez UOKiK.

Odpowiedz

7. ~
0

2017-11-08 17:18:12

Dopiero "prowadzi wewnętrzne postępowanie" (czyli bada sprawę), ale już wiadomo, że "wyciągnie konsekwencje prawne od podmiotu zewnętrznego". :-) No i list podpisał człowiek Kwaśniewskiego. :-D

Odpowiedz

6. ~
0

2017-11-08 16:33:09

Najpierw pracownikom urządzają szkolenia, jak najskuteczniej oszukiwać potencjalnych klientów, a teraz chcą "przeprowadzać wewnętrzne postępowanie wyjaśniające"?

Odpowiedz

5. ~
-1

2017-11-08 15:48:18

@4 jaki ty bystrzak

Odpowiedz

0

2017-11-08 15:20:47

Pan rzecznik to niegdyś znany dziennikarz, były rzecznik Prezydenta RP.

Odpowiedz

0

2017-11-08 15:18:01

@2 Ale patrz, że to pasuje do sytuacji :P

Odpowiedz

0

2017-11-08 15:15:43

"podstępowania wyjaśniającego" :D

Odpowiedz

1. ~frasag
0

2017-11-08 15:13:53

A co tu wyjaśniać??? ktoś ma wątpliwości??? Dla mnie wszystko jest jasne!!!

Odpowiedz