Wiadomości
Twoja Telekomunikacja na celowniku UOKiK
UOKiK nie zwalnia tempa. Tym razem Urząd rozpoczął postępowanie w sprawie wprowadzania klientów w błąd przez Twoją Telekomunikację.
17
Udostępnij na fb
Udostępnij na X

- Przedstawiciel z Twojej Telekomunikacji przedstawił mi kwotę miesięczną rachunku 25 zł, a nie dodał, że to tylko przez dwa miesiące.
- Przy podpisaniu umowy nie zostałem pouczony o prawie odstąpienia od umowy jak również nie otrzymałem jego wzoru oświadczenia o odstąpieniu.
- Pełnomocnik nie wręczył mi całości umowy a jedynie 3 i 4 stronę (...).
- Pełnomocnik własnoręcznie uzupełnił na umowie wybór takich usług, jak: Usługa Pakiet Bezpieczeństwa, czy Usługa Dodatkowa, które wymagają ode mnie umiejętności chociażby obsługi SMS, czego w ogóle nie potrafię i nie znam.