Twoja Telekomunikacja na celowniku UOKiK

UOKiK nie zwalnia tempa. Tym razem Urząd rozpoczął postępowanie w sprawie wprowadzania klientów w błąd przez Twoją Telekomunikację.

Arkadiusz Dziermański (orson_dzi)
17
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Twoja Telekomunikacja na celowniku UOKiK
Twoja Telekomunikacja na celowniku UOKiK






  • Przedstawiciel z Twojej Telekomunikacji przedstawił mi kwotę miesięczną rachunku 25 zł, a nie dodał, że to tylko przez dwa miesiące.
  • Przy podpisaniu umowy nie zostałem pouczony o prawie odstąpienia od umowy jak również nie otrzymałem jego wzoru oświadczenia o odstąpieniu.
  • Pełnomocnik nie wręczył mi całości umowy a jedynie 3 i 4 stronę (...).
  • Pełnomocnik własnoręcznie uzupełnił na umowie wybór takich usług, jak: Usługa Pakiet Bezpieczeństwa, czy Usługa Dodatkowa, które wymagają ode mnie umiejętności chociażby obsługi SMS, czego w ogóle nie potrafię i nie znam.