DAJ CYNK

Światowy rynek tabletów w 1Q2013 wg Strategy Analytics

30.04.2013

Dodane przez: SirmarK

Kategoria: Prawo, finanse, statystyki

Interakcje: 3063

Ważne 1

0

W I kwartale 2013 roku na rynek trafiło 40,6 mln tabletów, o 117% więcej niż w I kwartale 2012 roku - wynika z danych Strategy Analytics.

W I kwartale 2013 roku na rynek trafiło 40,6 mln tabletów, o 117% więcej niż w I kwartale 2012 roku - wynika z danych Strategy Analytics.

Apple iOS utrzymał pierwszą pozycję z 19,5 mln sztuk tabletów, co dało 48,2% udziału w rynku. Jednak zbliża się do niego Android z 17,6 mln sztuk i udziałem na poziomie 43,45. Jeżeli jednak w Androidzie uwzględni się tanie tablety "niemarkowe", to udział tego systemu w rynku wyniesie 52%, a iOS spadnie do 41%

Sprzedaż markowych tabletów (mln szt.) 1Q2012 1Q2013
Apple iOS 11,8 19,5
Android 6,4 17,6
Windows 0,0 3,0
Pozostali 0,5 0,4
Razem 18,7 40,6

Udział w rynku (proc.) 1Q2012 1Q2013
Apple iOS 63,1% 48,2%
Android 34,2% 43,4%
Windows 0,0% 7,4%
Pozostali 2,7% 1,0%
Razem 100% 100%
Wzrost w ujęciu rocznym 146% 117%

Źródło tekstu: Strategy Analytics, wł

Komentarze
Zaloguj się
6. ~Jo
1

2013-05-03 15:54:19

A jeśli chodzi o TABLETY to najwięcej używam APAPA i RANIGASTU ;)

Odpowiedz

0

2013-05-01 17:50:38

"Markowe" czy nie powinny być brane pod uwagę wszystkie urządzenia...inaczej takie zestawienia nie mają sensu...

Odpowiedz

4. ~wziuuuuu
0

2013-05-01 17:23:39

@3 - nie zauważyłeś, że te tablety nie są brane pod uwagę?

Odpowiedz

3. ~Konrad
0

2013-05-01 11:55:00

Niekoniecznie Samsung. Android w kwestii tabletów to zapewne wiele tanich urządzeń firm o mało znanych komukolwiek nazwach

Odpowiedz

1. Hose
1

2013-04-30 21:21:58

Szkoda że brak podziału na producentów, tylko jeden jest tu oczywistym ;-)

Odpowiedz