DAJ CYNK

Rybak-Dowżyk: Polkomtel boi się odpływu klientów

09.07.2014

Dodane przez: WitekT

Kategoria: Prawo, finanse, statystyki

Interakcje: 12998

Ważne 8

30

T-Mobile zrealizował komunikacyjną akcje SMS-ową, w ramach której na losowo wybrane numery sieci komórkowych przesłane zostało zapytanie o zgodę na kontakt doradcy i zaprezentowanie oferty przeniesienia numeru. W treści komunikatu nie było żadnych informacji, które mogłyby zachęcać klientów do rozwiązania obowiązujących umów - napisano w przesłanym TELEPOLIS.PL oświadczeniu.

T-Mobile zrealizował komunikacyjną akcje SMS-ową, w ramach której na losowo wybrane numery sieci komórkowych przesłane zostało zapytanie o zgodę na kontakt doradcy i zaprezentowanie oferty przeniesienia numeru. W treści komunikatu nie było żadnych informacji, które mogłyby zachęcać klientów do rozwiązania obowiązujących umów - napisano w przesłanym TELEPOLIS.PL oświadczeniu.

Dziś Polkomtel poinformował, że uzyskał sądowy nakaz, który zabrania wysyłania takich SMS-ów przez T-Mobile.

Zobacz: Sąd zajmie się SMS-ami nakłaniającymi klientów Plusa do zmiany operatora.

Jak dodaje T-Mobile, możliwość przeniesienia numeru jest zagwarantowana prawem wszystkim użytkownikom telefonii komórkowej, a oferta prezentowana jest jedynie tym klientom, którzy wyrażą chęć zapoznania się z nią wysyłając SMS-a zwrotnego. Jak podkreśla telekom, ta formuła komunikacji nie jest nowością na polskim rynku. W ostatnich dwóch latach korzystali z niej wielokrotnie również inni operatorzy, także w kontaktach z klientami T-Mobile.

Realizowane przez T-Mobile Polska działania są w pełni zgodne z prawem co potwierdzają wykładnie przygotowane i opublikowane przez najważniejszych ekspertów właściwego Prawa. 7. lipca T-Mobile Polska złożyła zażalenie na postanowienie Sądu Okręgowego. W naszej ocenie reakcja Polkomtelu jest bardziej elementem rywalizacji rynkowej i obawy o odpływ klientów - powiedziała TELEPOLIS.PL Małgorzata Rybak-Dowżyk, dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej T-Mobile Polska.

Źródło tekstu: wł

Komentarze
Zaloguj się
146. ~Janek
-1

2016-03-23 12:20:56

@145 Polkomtel to polska spółka? Ciekawe, że jej głównym udziałowcem jest podmiot zarejestrowany na Cyprze! To a propos Twojego patriotyzmu:-)

Odpowiedz

145. ~Volf
-1

2014-07-28 20:43:00

Mam abo w plusie i tak już zostanie. Nie będę płacił obcemu kapitałowi, który w ten sposób zachęca potencjalnych klientów. szkoda, że jeszcze nie podawali, że dadzą 100 za przejście.

Odpowiedz

144. ~Atos
-1

2014-07-27 23:02:37

W ogóle to jest zabawne. Jest nakaz sądowy, a t-mobile idzie w zaparte, że nic złego nie zrobiło ;). A szczerze mówiąc, cieszę się, że już mi nie będą drażnić tymi esemesami. Nie po to w końcu się wybiera operatora, żeby go zmieniać. Poza tym Plusa nie wybrałem przypadkiem, tylko dlatego, że czymś mnie tam zainteresował.

Odpowiedz

143. ~Beton
-1

2014-07-27 22:35:02

Co tu duzo mowic... nie fajna zagrywka ze strony t-mobile... Bardzo dobrze, ze chociaz dzieki plusowi juz prawdopodobnie nikt tak nie bedzie robil... ja wiem ze rynek jest juz zapchany ale wszyscy powinni grac fair. Jakos nie slyszalem nigdy zeby Plus cos takiego wyczynial. A t-mobile i play caly czas.

Odpowiedz

142. ~Billy
0

2014-07-27 21:49:15

Żenujący marketing T Mobile i słaba oferta Jump - tak oto wygląda marketing w wykonaniu obcego kapitału jakim dysponuje T. Plus zrobił genialne posunięcie, że nagłośnił sprawę dziwnych SMSów. Kara powinna zostac nałaożona na T Mobile i powinna byc dotkliwa, tak aby odczuli ją abonenci i dzięki temu sprowadzili T na ziemię (polską ziemię). Ja jestem w Plusie i w nim zostanę.

Odpowiedz

141. ~
0

2014-07-18 21:17:09

Lepsze oferty i będzie ok

Odpowiedz

140. ~no name
1

2014-07-16 15:21:12

T-Mobile mogło by nie tracić klientów, wystarczy przedstawić dobrą ofertę a klienci pozostaną.

Odpowiedz

139. ~Zagros
0

2014-07-15 08:25:11

Plus takich dziwnych praktyk się nie chwyta. Widać obsługa klienta, a wlaściwie marketing w T Mobile szwankuje i nie maja pomysłu na swoją reklamę wysyłając dziwne sms-y do konkurencji. Plus reklamuje się w sposób tradycyjny i to jest jego zaleta. Jego reklamy zarówno TV jak i bilboardy są w wielu miejscach.

Odpowiedz

138. ~Arek
0

2014-07-13 21:07:11

Trochę dziwny tytuł. Przecież nie o to sprawa idzie, że Polkomtel się czegoś boi, tylko że abonenci się wkurzają na to, że ktoś im głowę zawraca bzdurami. Moim zdaniem - bardzo dobry ruch, bo mnie takie telefony wkurzały. A dzięki temu - nie ma problemu, a ja czuję, że Plusowi jednak na mnie zależy. W sumie o to chodzi w obsłudze klienta.

Odpowiedz

137. ~wasyl
0

2014-07-12 18:09:25

Mysle, że kazdy postapilby tak samo... Co to w ogole za pomysl? Sami sobie nie potrafia klientow szukac tylko musza podbierac u konkurencji w taki bezczelny sposob? Tak samo irytujace jak ludzie z playa ktorzy jeszcze dzwonia... to juz jest w ogole patologia... Ja potrzebuje szybkiego i niezawodnego internetu, a taki oferuje tylko plus. Dlatego nie predko sie przeniose do innej sieci.

Odpowiedz

136. ~bodzio
0

2014-07-11 23:03:57

Ciekawe co by powiedzieli jakby była odwrotna sytuacja. Na tą chwilę starają się dorównać Plusowi w ofercie LTE. Jeszcze trochę czasu upłynie.

Odpowiedz

2014-07-11 14:49:57

~119: ależ oczywiście NIE. liczy się cel przekazu - a celem jest właśnie przekonanie do zerwania umowy. nieważne ile na ten temat będzie napisane przez prawników, każdy rozsądnie myślący intuicyjnie wie, że takie tłumaczenie słuzy tylko cięciu w wiadomo co.

Odpowiedz

134. ~Lust
-1

2014-07-11 13:32:03

~129 widac też w prędkości niby 3g po jednej i po drugiej stronie na full zasiegu u mnie, ale mimo wszystko transfer zawsze 30% szybciej mam w heyah.

Odpowiedz

133. ~Zacheusz
2

2014-07-10 21:00:57

Korzystam z Plusa i nie mam zastrzeżeń. Jak będę chciał operatora zmienić, czy zapoznać się z ofertą konkurencji, to wiem gdzie i co znaleźć. Nie życzę sobie spamowania. Plus postąpił mądrze wg mnie, szanując swoich klientów.

Odpowiedz

132. toms
1

2014-07-10 19:16:38

Ta pani ze swoimi wywodami jest wyjątkowo żałosna i niewiarygodna. T-mobile zasługuje na bardziej elokwentnych przedstawicieli.

Odpowiedz