Polskie Radio wybrało pomarańczowego operatora na dostawcę usług telefonii komórkowej i transmisji danych. Przetarg był podzielony na dwie części, a w jednej z nich konkurentem Orange Polska był T-Mobile Polska.
Orange Polska wygrało przetarg na dostarczenie usług GSM dla Polskiego Radia. Postępowanie przetargowe było podzielone na dwie części i dotyczyło:
zapewnienia usług telefonii komórkowej wraz z dostawą telefonów komórkowych oraz usługami towarzyszącymi i usług transmisji danych wraz z usługami dodatkowymi dla Polskiego Radia S.A. w likwidacji.
Pierwsze z zadań, na które podzielony został przetarg, to świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z dostawą telefonów komórkowych oraz usługami towarzyszącymi. W tej części postępowania tylko Orange Polska złożył ofertę z ceną 1,474 mln zł. Nie powinno więc nikogo dziwić, że pomarańczowy operator wygrał.
Drugie zadanie to świadczenie usług transmisji danych wraz z usługami dodatkowymi. W tym przypadku swoje oferty złożyło dwóch operatorów:
Znacznie niższa cena zdecydowała o tym, że pomarańczowy operator wygrał i w tej części postępowania przetargowego. Łączna wartość umów, które Polskie Radio zawarło z Orange Polska, wyniosła 3,153 mln zł. Mają one obowiązywać przez okres 36 miesięcy.
Zobacz: Orange Flex z nową promocją. Warto być studentem, zwłaszcza z Erasmusa
Zobacz: Orange rozdaje Internet za darmo. Wystarczy kupić nju abonament
Źródło zdjęć: Lech Okoń / Telepolis.pl, OleksSH / Shutterstock.com
Źródło tekstu: Polskie Radio, Telko.in