DAJ CYNK

Brak pomysłu na reklamę? Bierzemy celebrytę!

13.11.2017

Dodane przez: orson_dzi

Kategoria: Prawo, finanse, statystyki

Interakcje: 4612

Ważne 4

7

Marek Żołędziowski, prezes Group One w wywiadzie dla portalu WirtualneMedia powiedział, że obecność celebrytów w reklamie wynika z braku pomysłów twórców.



Marek Żołędziowski, prezes Group One w wywiadzie dla portalu WirtualneMedia powiedział, że obecność celebrytów w reklamie wynika z braku pomysłów twórców.

Influencerzy, jak nazywane są internetowe gwiazdy, są dla pokolenia Millenialsów większymi celebrytami od Kuby Wojewódzkiego czy Martyny Wojciechowskiej. Takie osoby coraz częściej pojawiają się się w reklamach telewizyjnych, ale jednocześnie gwiazdy znane z ekranów telewizorów próbują swoich sił na YouTubie.

Nie mam co do tego wątpliwości. Czy mamy już internetową gwiazdę na poziomie Kuby Wojewódzkiego czy Martyny Wojciechowskiej? Gwiazdy internetu tj. Abstrachuje czy Red Lipstick produkują już własne marki, wydają książki. TVN wyprodukował właśnie serial o szkole z youtuberami. Dla millenialsów to oni są większymi celebrytami niż Kuba Wojewódzki. Ich siłą jest duża autentyczność. Poza tym oba światy coraz bardziej się przenikają. Z jednej strony widzimy celebrytów offline' owych, którzy starają się zdobyć internetową publiczność zakładając swoje profile na social mediach, żeby nie wypaść z tej gry. Doskonałym przykładem jest Cezary Pazura, który "odpalił" swój kanał na YouTube i wszedł we współpracę z youtuberem Blow. Mierzalne zasięgi są ważne dla reklamodawców - powiedział w wywiadzie Marek Zołędziowski.

Jesteśmy rynkiem celebrytów. Nadużywamy znanych twarzy w reklamach, bo nie mamy innego pomysłu na kampanie, bądź jak to widać, szczególnie w kategorii operatorów telefonii komórkowej, badania nie dają szans reklamom, w których nie pojawiają się znane twarze - dodaje.

Za zatrudnieniem w reklamach gwiazd Internetu przemawiają też stawki. Jak można dowiedzieć się z wywiadu, gaże reklamowe mają dużą rozpiętość, od 10 do ponad 100 tys. zł. Nawet jeśli weźmiemy pod uwagę górny zakres kwot, to i tak jest to zazwyczaj mniej, niż trzeba by wydać na kampanię z udziałem osoby pokroju Kuby Wojewódzkiego.

Źródło tekstu: wirtualnemedia; wł

Komentarze
Zaloguj się
15. ~Abstra ***
0

2017-11-16 21:53:42

" Czy mamy już internetową gwiazdę na poziomie Kuby Wojewódzkiego czy Martyny Wojciechowskiej?" Oni prezentują taki poziom, że ch*j.

Odpowiedz

14. ~Xoxoxoxo
0

2017-11-13 23:12:45

Milenijnego to inaczej iluminati czyli masoneria młodzieńcza

Odpowiedz

13. ~dziadek
0

2017-11-13 16:07:53

Kto to są ci millenialsi? O, za przeproszeniem, influencerów nawet nie pytam bo i tak nie zrozumiem:/

Odpowiedz

12. ~ziutasek
2

2017-11-13 14:54:45

Ludzie nie są tacy tępi jak się wydaje są znacznie bardziej ... gdyby bezmyślne vlogi, seriale, realiti , reklamy z celebrytami się nie kalkulowały to by ich nie było ...

Odpowiedz

11. ~frasag
0

2017-11-13 13:08:10

Kogo by tu z celebrytów opatentować???

Odpowiedz

10. ~.wewewe
0

2017-11-13 12:48:49

"Influencerzy, jak nazywani są internetowe gwiazdy, są dla pokolenia Millenialsów większymi celebrytami od Kuby Wojewódzkiego " -- /''polska język macz trudna jensyk"

Odpowiedz

9. ~
1

2017-11-13 10:58:13

Celebryci zaraz się skończą, jak będą wzywani świadkowi w procesie dilera kokainy dla sławnych i bogatych.

Odpowiedz

8. ~Liwiusz
0

2017-11-13 10:54:06

Pan sam sobie przeczy. "Nadużwamy", ale bez nich "badania nie dają szansy innym reklamom".

Odpowiedz

7. ~@@@
0

2017-11-13 10:49:41

Na południu tyz piknie działo klay ! Zasięgiem sieje ze hej !

Odpowiedz

6. ~frasag
0

2017-11-13 10:45:08

Jak im zabraknie celebrytów to niech zgłoszą ofertę na Telepolisie- po cenach rynkowych! Chętnie pojedziemy zarobić.

Odpowiedz

5. ~Krzywy ryj
0

2017-11-13 10:44:02

Jakby mnie wzieli do reklamy to by nikt nie kupił owego produktu

Odpowiedz

4. ~Hotelarz
0

2017-11-13 10:03:44

@1, Play działa idealnie centrum polski na wsi.

Odpowiedz

3. ~Mk
0

2017-11-13 10:01:02

Dobry produkt się sam sprzedaje.

Odpowiedz

0

2017-11-13 09:52:20

He he a OSM Ryki wzięła sobie za gwiazdę Natalię Walarowską ;)

Odpowiedz

1. ~
0

2017-11-13 09:45:56

chyba jakaś spora awaria internetu - przynajmniej w PLAY i przynajmniej w Gdyni (choc ich strona konta tez odmawia kooperacji czyli raczej problem dotyczy całej polaki). Od nocy (po pólnocy) i nadal nic się nie zmienia - tę stronę ładowałem ok. 5 minut!!!!Połaczenia albo Edge albo GSM? (G) jako roaming w T-mobile ale i tak to nic nie zmienia, LTE w ogóle nie łaczy (zero zasięgu).

Odpowiedz