Produkty znanej firmy niedostępne. Problemy dotknęły 90 tysięcy osób

Każda awaria budzi grozę i wielkie poruszenie wśród internautów. Tym razem dotknęła ona ponad 90 tysięcy użytkowników w Stanach Zjednoczonych. Dotyczyła głównie usług Microsoft 365.

Anna Kopeć (AnnaKo)
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Produkty znanej firmy niedostępne. Problemy dotknęły 90 tysięcy osób

Niespełna dwa miesiące po ogromnej awarii usług Microsoft, związanej z błędami firmy CrowdStrike produkty firmy znów były niedostępne. Według serwisu Downdetector, problemy techniczne zostały zaraportowane przez ponad 90 tysięcy użytkowników w Stanach Zjednoczonych. Dotyczyły głównie usług Microsoft 365.

Dalsza część tekstu pod wideo

Na szczęście, tym razem gigant technologiczny szybko uporał się z problemami. Kilka godzin po pierwszych zgłoszeniach awarii, firma wydała oficjalny komunikat na portalu X.

Możemy potwierdzić, że problemy techniczne związane z usługami Microsoft zostały rozwiązane.

Według informacji firmy, wczorajsze problemy miały związek z błędami po stronie niezależnych dostawców usług internetowych. Po zgłoszeniu ze strony Microsoft dostawcy szybko cofnęli wprowadzone wcześniej aktualizacje systemu i wszystko sprawnie wróciło do normy. To pierwsze problemy techniczne Microsoft po wielkiej awarii związanej z błędami CrowdStrike, które 19 lipca tego roku dotknęły ponad 8,5 miliona urządzeń korzystających z oprogramowania Microsoft, zatrzymując na wiele godzin ruch lotniczy, prace banków i urzędów.