Produkty znanej firmy niedostępne. Problemy dotknęły 90 tysięcy osób
Każda awaria budzi grozę i wielkie poruszenie wśród internautów. Tym razem dotknęła ona ponad 90 tysięcy użytkowników w Stanach Zjednoczonych. Dotyczyła głównie usług Microsoft 365.

Niespełna dwa miesiące po ogromnej awarii usług Microsoft, związanej z błędami firmy CrowdStrike produkty firmy znów były niedostępne. Według serwisu Downdetector, problemy techniczne zostały zaraportowane przez ponad 90 tysięcy użytkowników w Stanach Zjednoczonych. Dotyczyły głównie usług Microsoft 365.
We've confirmed that a change within a third-party ISP's managed-environment resulted in impact. The ISP has reverted the change and we're now seeing signs of recovery. Please look for MO888473 in the admin center or visit https://t.co/uFnnN6Svuf for the latest details.
— Microsoft 365 Status (@MSFT365Status) September 12, 2024
Na szczęście, tym razem gigant technologiczny szybko uporał się z problemami. Kilka godzin po pierwszych zgłoszeniach awarii, firma wydała oficjalny komunikat na portalu X.



Możemy potwierdzić, że problemy techniczne związane z usługami Microsoft zostały rozwiązane.
Według informacji firmy, wczorajsze problemy miały związek z błędami po stronie niezależnych dostawców usług internetowych. Po zgłoszeniu ze strony Microsoft dostawcy szybko cofnęli wprowadzone wcześniej aktualizacje systemu i wszystko sprawnie wróciło do normy. To pierwsze problemy techniczne Microsoft po wielkiej awarii związanej z błędami CrowdStrike, które 19 lipca tego roku dotknęły ponad 8,5 miliona urządzeń korzystających z oprogramowania Microsoft, zatrzymując na wiele godzin ruch lotniczy, prace banków i urzędów.