GG: złotówka miesięcznie za brak reklam, poprawa bezpieczeństwa, fintech i... otwarcie na świat

Jeszcze na początku dekady GG mieli właściwie wszyscy, teraz z komunikatorem pozostało tylko (i aż) milion osób.  Firma Fintecom ma ambitne plany co do GG, zakłada nawet otwarcie na świat. Użytkownicy mogą też pozbyć się reklam - już za złotówkę miesięcznie.

Michał Świech (Isand)
30
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
GG: złotówka miesięcznie za brak reklam, poprawa bezpieczeństwa, fintech i... otwarcie na świat

Właściciele GG uznali, że największym atutem komunikatora jest jego lekkość i prostota. A najlepiej jakby nie miał reklam. Jeśli ktoś korzysta z mobilnego GG na telefonie lub tablecie z Androidem to będzie mógł już za 99 groszy miesięcznie pozbyć się irytujących reklam. Oczywiście dalej możliwe będzie korzystanie z wersji stuprocentowo bezpłatnej, jednak wtedy musimy się liczyć z pojawianiem się czasem reklam. To jednak nie wszystko.

Dalsza część tekstu pod wideo
GG: złotówka miesięcznie za brak reklam, poprawa bezpieczeństwa, fintech i... otwarcie na świat

Fintecom (dawniej England.pl) specjalizuje się w przekazie pieniędzy między Wielką Brytanią i Polską. Firma postanowiła zatem wprowadzić autoryzowanie transakcji za pomocą komunikatora. Na GG przyjdzie też powiadomienie o przelewie i będzie można użyć GG do uwierzytelniania dwuetapowego.

W najbliższym czasie GG ma wprowadzić trzy kolejne udoskonalenia komunikatora:

  • jedno z nich ma poprawić bezpieczeństw
  • drugie otworzyć komunikator na świat
  • trzecie pomóc przedsiębiorcom

Możliwe, że pod trzecim punktem kryje się rozwinięcie funkcji GG Czat, która pozwala na komunikację klientów poprzez widżet na stronie internetowej. Nie potrzebują oni do tego konta na GG. To wszystko wpisuje się w wysiłki nowego właściciela by rozpropagować komunikator. Widzieliśmy już filmy i grafiki z serii #poGGadajmy oraz sklep z gadżetami #shoppinGG.

Obecnie z GG korzysta milion aktywnych użytkowników, a najliczniej reprezentowaną grupą wiekową jest 16-25 lat - stanowią oni 51,62% użytkowników.