Możliwość śledzenia statusu wniosku hipotecznego w aplikacji mobilnej Banku Millennium mają teraz także osoby, które nie są klientami banku. To kolejny etap projektu cyfryzacji hipotek.
Od teraz, każda osoba, która złożyła wniosek o kredyt hipoteczny w Banku Millennium, ma możliwość wygodnego sprawdzenia statusu tego wniosku w aplikacji mobilnej. Usługa jest dostępna po zainstalowaniu aplikacji Banku Millennium w telefonie i skorzystaniu ze specjalnego przycisku na ekranie aktywacji:
Zobacz: Aplikacja Banku Millennium trafiła do Huawei AppGallery
Zobacz: Bank Millennium udostępnia lokaty strukturyzowane w swojej aplikacji mobilnej
Podczas pierwszego wejścia pojawi się ekran z informacją, co jest potrzebne do zalogowania się do usługi. Są to:
W ramach usługi w aplikacji mobilnej dostępne są następujące informacje:
Jak wcześniej zapowiadaliśmy, to kolejny etap projektu pełnej digitalizacji kredytów hipotecznych. W planach mamy udostępnienie kolejnych rozwiązań, a docelowo uruchomienie zdalnego procesu sprzedaży „end to end” w bankowości elektronicznej.
– powiedziała Ania Meunier, Kierująca Wydziałem Kredytów Hipotecznych w Banku Millennium
Projektując nowe rozwiązania w zakresie hipotek, po raz kolejny spojrzeliśmy na cały proces oczami klientów. Priorytetem było dla nas zapewnienie jak najlepszego doświadczenia w korzystaniu z usługi. Wiemy, że ubieganie się o kredyt hipoteczny to jeden z ważniejszych momentów w życiu, tym bardziej zależało nam na tym, by proces ten przebiegał płynnie i transparentnie. Mamy już sygnały od klientów, że to się udało. Teraz idziemy o krok dalej i proponujemy równie wygodne rozwiązanie osobom, które dotychczas nie korzystały z naszych usług.
– powiedziała Halina Karpińska, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium
Zobacz: Lotos rusza z testami nowej aplikacji Pay&Go do mobilnych płatności
Zobacz: Aplikacja mobilna Alior Banku trafiła do Huawei AppGallery
Źródło tekstu: Bank Millennium