DAJ CYNK

Bank Millenium: status wniosku hipotecznego dostępny online również dla osób niebędących klientami banku

Marian Szutiak

Kredyty

Bank Millennium wniosek hipoteczny status online

Możliwość śledzenia statusu wniosku hipotecznego w aplikacji mobilnej Banku Millennium mają teraz także osoby, które nie są klientami banku. To kolejny etap projektu cyfryzacji hipotek.

Dalsza część tekstu pod wideo
 

Od teraz, każda osoba, która złożyła wniosek o kredyt hipoteczny w Banku Millennium, ma możliwość wygodnego sprawdzenia statusu tego wniosku w aplikacji mobilnej. Usługa jest dostępna po zainstalowaniu aplikacji Banku Millennium w telefonie i skorzystaniu ze specjalnego przycisku na ekranie aktywacji:

Bank Millennium wniosek hipoteczny status screen

Zobacz: Aplikacja Banku Millennium trafiła do Huawei AppGallery
Zobacz: Bank Millennium udostępnia lokaty strukturyzowane w swojej aplikacji mobilnej

Podczas pierwszego wejścia pojawi się ekran z informacją, co jest potrzebne do zalogowania się do usługi. Są to:

  • numer wniosku kredytowego,
  • wybrane cyfry z numeru PESEL lub paszportu,
  • oraz Hasło SMS, które bank prześle na numer telefonu podany we wniosku kredytowym.

W ramach usługi w aplikacji mobilnej dostępne są następujące informacje:

  • aktualny status wniosku z opisem, co się dzieje z wnioskiem na danym etapie,
  • pasek postępu, prezentowany w formie koła,
  • numer wniosku i wnioskowana kwota,
  • imię i nazwisko eksperta prowadzącego wniosek, a w przypadku wniosku złożonego u brokera również dodatkowa informacja o partnerze prowadzącym wniosek,
  • lista poprzednich etapów wniosku.

Jak wcześniej zapowiadaliśmy, to kolejny etap projektu pełnej digitalizacji kredytów hipotecznych. W planach mamy udostępnienie kolejnych rozwiązań, a docelowo uruchomienie zdalnego procesu sprzedaży „end to end” w bankowości elektronicznej.

 powiedziała Ania Meunier, Kierująca Wydziałem Kredytów Hipotecznych w Banku Millennium

Projektując nowe rozwiązania w zakresie hipotek, po raz kolejny spojrzeliśmy na cały proces oczami klientów. Priorytetem było dla nas zapewnienie jak najlepszego doświadczenia w korzystaniu z usługi.  Wiemy, że ubieganie się o kredyt hipoteczny to jeden z ważniejszych momentów w życiu, tym bardziej zależało nam na tym, by proces ten przebiegał płynnie i transparentnie. Mamy już sygnały od klientów, że to się udało. Teraz idziemy o krok dalej i proponujemy równie wygodne rozwiązanie osobom, które dotychczas nie korzystały z naszych usług.

powiedziała Halina Karpińska, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium

Zobacz: Lotos rusza z testami nowej aplikacji Pay&Go do mobilnych płatności
Zobacz: Aplikacja mobilna Alior Banku trafiła do Huawei AppGallery

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Bank Millennium