Wyniki Multimedia Polska w 2015 roku
Przychody Grupy Multimedia Polska w 2015 roku wyniosły 709,47 mln zł, co oznacza wzrost o 0,5% w porównaniu do 2014 roku. Zysk netto w tym okresie wzrósł o 70% do 86,2 mln zł.

Przychody Grupy Multimedia Polska w 2015 roku wyniosły 709,47 mln zł, co oznacza wzrost o 0,5% w porównaniu do 2014 roku. Zysk netto w tym okresie wzrósł o 70% do 86,2 mln zł. W 2015 roku skorygowana EBITDA wyniosła 356,1 mln zł i była niższa o 5% w stosunku do roku wcześniejszego.
Przychody z segmentu telewizji stanowiły 49,43%, z Internetu 31,5%, z telefonii 14,58%, pozostałe źródła stanowiły 4,48%. Operator podał, że większość przychodów pochodzi od klientów indywidualnych, a tylko 7% od klientów instytucjonalnych.
Na koniec 2015 r. Multimedia Polska świadczyła usługi dla 824 tys. abonentów (wzrost o ok. 4 tys.), z których ok. 310,5 tys. osób korzystało z pakietów dwóch wybranych usług, a ok. 130,3 tys. zamówiło usługę multi play (pakiet trzech lub więcej usług).
Wszyscy łącznie korzystali z 1,674 mln usług (RGU):
- wideo - 816 tys. (wzrost o 36,5 tys. rok-do-roku).
- internetowych - 535,7 tys. (wzrost o 8,9 tys. rok-do-roku).
- usług telefonii - 280,1 tys. (spadek o 11,1 tys. rok-do-roku.).
- pozostałe usługi - 42,3 tys (wzrost o 39,5 tys. rok-do-roku).