DAJ CYNK

"Telefon do mamy" uhonorowany

WitekT

Wydarzenia

Telefon do Mamy to idea udostępnienia dzieciom w szpitalach przyjaznych aparatów telefonicznych, z których korzystają bezpłatnie. W Polsce działa ich ponad 850. Wczoraj projekt otrzymał nagrodę w konkursie Złote Spinacze za najlepszą kampanię public relations.

Telefon do Mamy to idea udostępnienia dzieciom w szpitalach przyjaznych aparatów telefonicznych, z których korzystają bezpłatnie. W Polsce działa ich ponad 850. Wczoraj projekt otrzymał nagrodę w konkursie Złote Spinacze za najlepszą kampanię public relations.

Nagroda dla autorskiego projektu "Telefon do Mamy", realizowanego w ramach programu charytatywnego "Telekomunikacja Polska Dzieciom", jest dla nas ogromnym wyróżnieniem. Świadczy o tym, że nasze działania w zakresie budowania wizerunku TP, jako firmy odpowiedzialnej społecznie zostały dobrze ocenione nie tylko przez dzieci, rodziców i lekarzy, ale także przez najlepszych w Polsce specjalistów Public Relations - powiedział Marek Hancke, dyrektor Pionu Komunikacji Korporacyjnej TP.

W Polsce działa już ponad 850 Telefonów do Mamy, co oznacza, że na ponad 70% oddziałów dziecięcych młodzi pacjenci dzwonią do rodziców za darmo. Chcemy, aby do końca tego roku wszystkie oddziały je posiadały. Wszędzie tam gdzie montujemy Telefony do Mamy, każde dziecko otrzymuje bezpłatną kartę telefoniczną, specjalnie wydaną w ramach programu Telekomunikacja Polska Dzieciom.

TP realizuje projekt od ponad roku, a jego integralną częścią są pracownicy firmy, którzy uczestniczą w nim m.in. jako wolontariusze. Zajmują się kontaktami ze szpitalami oraz przekazywaniem kart telefonicznych dzieciom.

W kwietniu tego roku prezes TP Marek Józefiak otrzymał Medal Korczaka Dziecko to jutro. Nagrodę przyznał Business Centre Club, doceniając w ten sposób Telefon do Mamy. Nagroda BCC ma charakter honorowy i przyznawana jest imiennie menedżerom za działalność i osobiste zaangażowanie w realizację inicjatyw społecznych na rzecz dzieci i młodzieży.

Konkurs Złote Spinacze jest organizowany przez Związek Firm PR w Polsce po raz drugi. W tym roku na konkurs nadesłano 46 projektów, które oceniano w 8 kategoriach. Wyróżnienie w kategorii PR korporacyjny otrzymał też inny projekt TP Szpital z sercem.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Telekomunikacja Polska