Do Las Vegas firma Sharp zawiozła swoje pionierskie rozwiązania z zakresu technologii 8K oraz sztucznej inteligencji. Po raz pierwszy od 4 lat producent zaprosi uczestników targów CES 2019 do obejrzenia pełnowymiarowej wystawy japońskich innowacji.
Stoisko marki Sharp na CES 2019 ma być odzwierciedleniem realizowanej przez firmę wizji "Zmienić świat dzięki 8K i AIoT" (AIoT + AI + IoT). Japoński producent stworzył cztery strefy poświęcone kluczowym obszarom rozwoju technologii: 8K, sztucznej inteligencji, rozwiązaniom dla domu i biznesu. Odwiedzający będą mieli okazję zapoznać się z ekosystemem 8K zbudowanym na sprzęcie, komponentach i rozwiązaniach pozwalających uzyskać najwyższą rozdzielczość. Sharp zaprezentuje szereg zastosowań sztucznej inteligencji w urządzeniach domowych, robotyce, czujnikach i wielu innych urządzeniach. Na stoisku pojawią się także innowacje dla sektora B2B.
Włączenie przez firmę Sharp technologii 8K do ekosystemu 8K i AIoT, takich jak usługa COCORO+ (rozwiązania dla inteligentnego domu), dotychczas obejmowało jedynie japoński rynek. Obecność marki na targach CES oraz prezentowane przez nią rozwiązania to pierwszy sygnał, że Sharp rozszerza swoją działalność i przyspiesza rozwój w skali globalnej.
Podczas targów CES firma Sharp ogłosi również współpracę z Google w Europie. Modele we wszystkich kategoriach cenowych linii Sharp Smart TV na rok 2019 będą wyposażone w system Android TV. Najnowsze partnerstwo oraz dalsza współpraca z wiodącymi specjalistami w dziedzinie projektowania (Pininfarina) i dźwięku (Harman Kardon) ma reaktywować pozycjonowanie Sharpa jako marki premium TV.
Strefa 8K:
Strefa AIoT i urządzenia dla domu:
Strefa B2B:
Zobacz: Xiaomi pokazuje Apple jak robi się dobre słuchawki. Mi AirDots Pro lepiej izolują dźwięk niż AirPods i kosztują tylko 220 zł
Zobacz: TP-Link na CES 2019: sześć nowych urządzeń sieciowych, które mogą pracować w standardzie 802.11ax (Wi-Fi 6)
Zobacz: LG prezentuje pierwszy na świecie rolowany telewizor
Źródło tekstu: Sharp