Otvarta ma już dwa lata i 97 proc. zadowolonych klientów

Minęły dwa lata, od kiedy sieć komórkowa Otvarta działa na polskim rynku. Mimo ogromnej konkurencji radzi sobie bardzo dobrze. 

Anna Rymsza (Xyrcon)
16
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Otvarta ma już dwa lata i 97 proc. zadowolonych klientów

Sieć Otvarta rozpoczęła działalność 01 marca 2018 roku. Od tego czasu świadczy usługi telefonii komórkowej w Polsce. Otvarta szczyci się znajomością polskich realiów i cenami dopasowanymi do możliwości Polaków, a także rozliczaniem podatków w kraju.

Dalsza część tekstu pod wideo

Łódzka spółka działa na bardzo trudnym rynku, ale radzi sobie dobrze. Według raportu UKE podsumowującego przenoszenie numerów w 2019 roku jest to siódma w kraju sieć. To spory sukces, bo Otvarta wyprzedziła starszych i bardziej doświadczonych operatorów.

Sukces zapewniły sieci niewygórowane ceny usług. Abonamenty z nielimitowanymi rozmowami startują od 7,99 zł. Sieć ma też wysoki poziom zadowolenia klientów z jakości świadczonych usług – aż 97 proc. To nie zdarza się często.

W 2019 roku Otvarta uruchomiła ponad 50 stacjonarnych punktów sprzedaży w całym kraju. W 2020 planuje otworzyć drugie tyle. Operator uznał pierwsze dwa lata działalności za udane i liczy na dalsze sukcesy.