Światowy rynek tabletów w 1Q2013 wg Strategy Analytics

W I kwartale 2013 roku na rynek trafiło 40,6 mln tabletów, o 117% więcej niż w I kwartale 2012 roku - wynika z danych Strategy Analytics.

Redakcja Telepolis
5
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Światowy rynek tabletów w 1Q2013 wg Strategy Analytics

W I kwartale 2013 roku na rynek trafiło 40,6 mln tabletów, o 117% więcej niż w I kwartale 2012 roku - wynika z danych Strategy Analytics.

Apple iOS utrzymał pierwszą pozycję z 19,5 mln sztuk tabletów, co dało 48,2% udziału w rynku. Jednak zbliża się do niego Android z 17,6 mln sztuk i udziałem na poziomie 43,45. Jeżeli jednak w Androidzie uwzględni się tanie tablety "niemarkowe", to udział tego systemu w rynku wyniesie 52%, a iOS spadnie do 41%

Dalsza część tekstu pod wideo
Sprzedaż markowych tabletów (mln szt.) 1Q2012 1Q2013
Apple iOS 11,8 19,5
Android 6,4 17,6
Windows 0,0 3,0
Pozostali 0,5 0,4
Razem 18,7 40,6
Pokaż więcej

Udział w rynku (proc.) 1Q2012 1Q2013
Apple iOS 63,1% 48,2%
Android 34,2% 43,4%
Windows 0,0% 7,4%
Pozostali 2,7% 1,0%
Razem 100% 100%
Wzrost w ujęciu rocznym 146% 117%
Pokaż więcej