Nothing zaprezentowało dziś efekty swojego nowatorskiego projektu. W ramach inicjatywy The Community Edition Project, firma zaprosiła swoich fanów do współtworzenia specjalnej edycji smartfonu Nothing Phone (2a) Plus.
"The Community Edition Project" spotkał się z ogromnym entuzjazmem, generując ponad 900 zgłoszeń z 47 krajów. Czterech zwycięzców miało unikalną szansę współpracy z zespołem Nothing w Londynie, aby urzeczywistnić swoje pomysły.
Efektem tej współpracy jest Nothing Phone (2a) Plus Community Edition, czyli smartfon, który dosłownie świeci w ciemności. Astrid Vanhuyse i Kenta Akasaki, odpowiedzialni za design, wykorzystali zielonkawy, fosforyzujący materiał, który nadaje urządzeniu niezwykły wygląd w nocy.
Andrés Mateos stworzył kolekcję tapet inspirowanych nowym designem, Ian Henry Simmonds zaprojektował minimalistyczne opakowanie ze świecącymi elementami, a Sonya Palma opracowała koncepcję kampanii marketingowej "Znajdź swoje światło. Uchwyć swoje światło".
Phone (2a) Plus Community Edition to pierwszy, ale nie ostatni produkt marki Nothing stworzony we współpracy ze społecznością. Firma podkreśla swoje zaangażowanie w ten model pracy, wierząc, że w ten sposób można tworzyć innowacyjne i ekscytujące produkty.
Limitowana edycja smartfonu Nothing Phone (2a) Plus Community Edition trafi do sprzedaży 12 listopada 2024 roku na stronie nothing.tech w cenie 1988 zł. Liczba dostępnych egzemplarzy ma wynieść tylko 1000 (tysiąc).
Nothing Store Soho w Londynie będzie jednym z pierwszych fizycznych sklepów na świecie, w którym będzie można kupić ten telefon. Start sprzedaży 16 listopada 2024 roku o godzinie 12:00.
Zobacz: Nothing Phone (2a) Plus już jest w Polsce. Słuchawki w prezencie
Zobacz: Nothing Ear (open), słuchawki z AI szkoloną na 28 mln scenariuszach hałasu
Źródło zdjęć: Nothing
Źródło tekstu: Nothing