DAJ CYNK

Wyniki UPC Polska po 1Q2016

10.05.2016

Dodane przez: SirmarK

Kategoria: Prawo, finanse, statystyki

Interakcje: 2837

Ważne 4

1

Na koniec I kwartału tego roku z usług UPC Polska korzystało 1,437 mln klientów, którzy posiadali w sumie 2,872 mln usług (RGU). Daje to 1,998 usługi na klienta.

Na koniec I kwartału tego roku z usług UPC Polska korzystało 1,437 mln klientów (o 4,4 tys, mniej w porównaniu do grudnia 2015 r.), którzy posiadali w sumie 2,872 mln usług (RGU). Daje to 1,998 usługi na klienta. Firma podkreśla, że już 37,4% wszystkich klientów wybrało pakiety trzech usług: telewizji, Internetu i telefonii.

Na koniec marca liczba usług szerokopasmowego Internetu wzrosła o 12,4 tys. i wyniosła 1,065 mln. UPC chwali się, że ponad 87% klientów korzysta z Internetu o szybkości 30 Mb/s lub większej. Liczba RGU w telewizji wyniosła 1,202 mln (o 0,8 tys. mniej), natomiast usługi telefoniczne posiadało 0,605 mln klientów, o 12,6 tys. więcej niż w poprzednim kwartale.

Źródło tekstu: Liberty Global, wł

Komentarze
Zaloguj się
5. ~wgf
0

2016-05-11 20:57:35

Jest dokladnie jak piszecie czesto telefon jest na sztuke w ogole niepodlaczony byle pakiet 3 uslug byl tanszy.

Odpowiedz

4. Fixer
0

2016-05-10 16:10:53

Przecież jest UPC Phone instaluje się aplikację w smartfonie i się dzwoni no limit ze stacjonarnego na komórki stacjonarne i USA Kanada itp wystarczy z każdego miejsca tylko połączenie z netem Wi-Fi lub przez sieć.

Odpowiedz

3. SirmarK
0

2016-05-10 13:35:32

#1. Każdy, kto oferuje pakiety, będzie je wciskał na maksa. Mam potrójny pakiet w Orange. Myślisz, że mam telefon podłączony?

Odpowiedz

2. ~ola
0

2016-05-10 12:22:30

@1 wiesz bardziej od "jarania" się tabelkami, "jarają" się przychodami/kosztami/zyskiem... usługi to tylko narzędzie dla zysku. no chyba że o T pogadamy :)

Odpowiedz

1. ~
0

2016-05-10 12:14:36

Telko.in zastanawia się jak to jest możliwe, że w UPC rośnie liczby linii stacjonarnych/ telefonów stacjonarnych. Powód jest prosty. Bardzo często przy przedłużeniu umowy korzystniej cenowo jest wzięcie 3 usług a nie 2. "Ta trzecia" to właśnie stacjonarka. Dobranie jej do 2 usług (Net+ tv) powoduje spadek wartości ogólnej usług o np: 5zł. Bardzo często jest to "martwa stacjonarka". Ludzie nawet nie wpinają kabla, telefonu. Nawet nie znają numeru stacjonarnego ;-) Ale jak ładnie wygląda to w raportach i tabelkach.. ciągle im rośnie a innym spada :) kolejna komórka w tabelce .xls to średnia ilość usług na klienta. Też wygląda dzięki temu lepiej.... tylko jak by głębiej sprawdzić to jednak coś jest nie do końca tak. Klient jest raczej zadowolony :)

Odpowiedz