DAJ CYNK

Virgin Mobile: Klienci coraz bardziej lubią CMOK

27.03.2013

Dodane przez: LuiN

Kategoria: Prawo, finanse, statystyki

Interakcje: 10195

Ważne 21

3

Virgin Mobile Polska chce się wyróżniać wysoką jakością i szybkością pracy konsultantów Centrum Miłej Obsługi Klientów. Statystyczny czas oczekiwania klienta na połączenie z konsultantem CMOK to 14 sekund, a 90% zgłaszanych spraw jest realizowanych w trakcie jednego połączenia.

Virgin Mobile Polska chce się wyróżniać wysoką jakością i szybkością pracy konsultantów Centrum Miłej Obsługi Klientów. Statystyczny czas oczekiwania klienta na połączenie z konsultantem CMOK to 14 sekund, a 90% zgłaszanych spraw jest realizowanych w trakcie jednego połączenia.

W odróżnieniu od innych operatorów działających w Polsce - wprowadzających zarówno tańszą w eksploatacji automatyczną obsługę klientów (np. poprzez IVR) oraz opłaty za połączenia do call-center - Virgin Mobile Polska postawił na przyjazną i profesjonalną telefoniczną obsługę klientów.

Centrum Miłej Obsługi Klientów (CMOK), pozytywnie wyróżnia nawet lokalizacja, gdyż mieści się ono w centralnej części biura Virgin Mobile Polska. To nieczęste w Polsce rozwiązanie pozwala na szybką i łatwą komunikację konsultantów, którzy zawsze mogą bezpośrednio zwrócić się trudniejszym problemem bezpośrednio do menedżerów zajmujących się danym zagadnieniem.

Średnio czas jaki potrzebny jest, aby klient uzyskał połączenie z konsultantem CMOK to 14 sekund - co jest jednym z najlepszych wyników w tym zakresie w Polsce. Warto pamiętać, że użytkownicy telefonów prepaid są w Polsce zwykle gorzej traktowani przez swych operatorów niż klienci abonamentowi i często muszą bardzo długo czekać na połączenie z konsultantem (czasem nawet kilkadziesiąt minut) lub korzystać ze skomplikowanego systemu automatycznych zgłoszeń - czytamy w komunikacie Virgin Mobile Polska.

Jak wynika ze statystyk najczęściej poruszane tematy w rozmowach z konsultantami CMOK-a to m.in.: szczegóły oferty i promocji, jak przenieść numer (MNP), sposoby konfiguracji, sposoby konfiguracji transmisji danych w telefonie oraz sposoby doładowania konta. Klienci Virgin Mobile Polska dzwonią do CMOK zwykle w godzinach porannych i wieczornych.

Centrum Miłej Obsługi Klientów Virgin Mobile Polska działa codziennie (7 dni w tygodniu) w godzinach 8.00 - 22.00 i można do niego dzwoni na numer +48 799 555 222 (połączenie wg stawki operatorów), a z telefonów Virgin także na darmowy numer *222.

Źródło tekstu: Virgin Mobile Polska

Komentarze
Zaloguj się
54. ~Ewelina
0

2018-02-13 08:17:20

Wada jest to ze nie mozna polaczyc sie z biurem obslugi

Odpowiedz

53. ~Mariusz
0

2018-02-09 16:21:06

Czas oczekiwania na połączenie z Cmok 14 sekund i 35 min

Odpowiedz

52. ~Mariusz
0

2018-02-09 16:20:33

Czas oczekiwania na połączenie 14 sekund i 35 minut

Odpowiedz

51. ~
0

2018-02-08 16:24:17

Od tygodnia prubuje sie skontaktowac telefonicznie i meilowo brak odpowiedzi

Odpowiedz

50. ~bj
0

2017-11-08 22:32:23

Co drugi miesiąc zacina się przy odnawianiu pakietu w subskrypcji Pay Pal - wtedy pomaga tylko pomoc przez CMOK. Ale w tym miesiącu to jakaś porażka - czekam powyżej 40 minut na połączenie i potem czasami się rozłącza

Odpowiedz

49. ~Marcinos
0

2017-07-27 17:21:34

14 sekund? ostatnio jak dzwoniłem (raz na rok) czekałem pół godziny.

Odpowiedz

48. ~bartek
0

2016-12-01 20:09:16

ten ich CMOK to jedna wielka ściema i ten cały virgin to też pomyłka, mam mega duży problem, od 24 godzin z ich winy jestem bez kontaktu ze światem, mój telefon nie działa a cmok nie odpowiada, infolinia nie działa, tak wygląda ta ich super obsługa klienta dnocmok

Odpowiedz

47. ~
1

2013-03-28 19:02:12

@46, telefon z innej sieci i +48 888 00 2222

Odpowiedz

46. ~bbw1970
1

2013-03-28 17:32:59

W Heyah mimo opłaty 1zł za minutę nie załatwisz co potrzebujesz.Przyjmują zlecenie wyłączenia funkcji i dalej pozostaje aktywne.Chyba chodzi o to żeby dzwonić i nabijać im kieszeń

Odpowiedz

45. ~erh
1

2013-03-28 09:25:52

Wszystko super, tylko trochę kiepsko reagują na potrzeby klientów... Naprawdę przydałaby się opcja cyklicznego, samodzielnego odnawiania pakietu internetowego. (Pytałem o to dwa razy u nich w pewnym odstępie czasu.)

Odpowiedz

44. ~
0

2013-03-28 01:08:35

Czyli: jeśli masz problemy z jakością Playa, kup kartę VM, zadzwoń do CMOK i oni załatwią rozwiązanie. W Playu będziesz błagać na kolanach, a oni każą Ci się przełączyć na roaming. Jeśli to nie pomoże, usłyszysz że za roaming nie odpowiadają :D

Odpowiedz

43. ~
1

2013-03-27 23:52:09

Ja: dzień dobry, tu i tu jest strasznie słaba jakość rozmów na Playu, a Orange wcale nie ma zasięgu. CMOK: Zaraz się dowiem i do pana oddzwonię. /// 10 minut /// CMOK: Załatwione, firma P4 usunie problem. /// Na drugi dzień wszystko grało. Kumpela dzwoniła do OK Play od 2 miesięcy z tym kłopotem i nic nie zrobili. Zamykali zgłoszenia, zbywali, mieli gdzieś. Jak to Play.

Odpowiedz

42. buba1234
1

2013-03-27 23:06:51

VM powinien zrobic jak play czyli oferta z RWK i oferta dla tych co placą regularnie doładowują powiedzmy 50zł na 3 miesiace, czyli albo stan darmowy po sieci jak play lub drugi wariant z bonusem internetowym z lejkiem.

Odpowiedz

41. buba1234
1

2013-03-27 23:03:47

VM to najlepsza oferta na kartę z RWK :D jedyny minus VM w pakietach internetowych to brak lejka

Odpowiedz

40. buba1234
1

2013-03-27 23:01:11

po tym jak plus ukradł mi 15 zł z konta poczekam az mi sie skonczy skarbonka i karta plusa przejdzie ze smartfona do telefonu awaryjnego nokia 6030 :D a karta VM przejdzie do smartfona :D

Odpowiedz