DAJ CYNK

Tell wypłaci ponad 5 mln złotych dywidendy

24.10.2014

Dodane przez: orson_dzi

Kategoria: Prawo, finanse, statystyki

Interakcje: 2554

Ważne 0

0

Tell S.A., spółka prowadząca sieci salonów sprzedaży dla operatorów telefonii komórkowej, przeznaczy na dywidendę dla akcjonariuszy 5,11 mln zł.

Tell S.A., spółka prowadząca sieci salonów sprzedaży dla operatorów telefonii komórkowej, przeznaczy na dywidendę dla akcjonariuszy 5,11 mln zł (52% zysku) z zysku netto za 2013 rok, czyli 1 zł na akcję. Pozostała część zysku zasili kapitał zapasowy. Odpowiednią uchwałę podjęło Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie spółki 24 października.

Kontynuujemy politykę dzielenia się wypracowanymi zyskami z naszymi akcjonariuszami. Chcemy, aby inwestycja w nasze akcje zapewniała odpowiedni zwrot z kapitału. W przyszłości nadal zamierzamy wypłacać dywidendę, nie zapominając oczywiście o inwestycjach w nowe projekty, które także zwiększą wartość dla akcjonariuszy - mówi Rafał Stempniewicz, prezes zarządu Tell.

Wartość wypłaconych dywidend oraz umorzeń akcji dokonanych przez Tell w okresie od początku 2009 roku do dzisiaj (włączając dywidendę z zysku za 2013 roku) wyniosła 7,10 zł na jedną akcję, co w odniesieniu do średniego kursu akcji w tym okresie łącznie daje 67% zwrotu.

W najbliższym okresie Tell zamierza znacznie poszerzyć zakres swojej działalności. W tym celu 14 października podpisał list intencyjny ze spółką OEX S.A., którego przedmiotem jest podjęcie przez strony negocjacji celem zawarcia umowy nabycia przez Tell 100,00% akcji spółki Cursor oraz 51,03% udziałów w spółce Divante za łączną kwotę 23,1 mln zł. Cursor i Divante specjalizują się w outsourcingu sprzedaży w kanałach nowoczesnych.

Planowane przejęcie jest elementem naszej długoterminowej strategii. Jeśli dojdzie do skutku, nabędziemy szereg nowych kompetencji, które w połączeniu z obecną ofertą pozwolą nam stać się liderem na rynku outsourcingu sprzedaży. Będziemy mogli zaoferować szerszy zakres usług operatorom telefonii komórkowej, z którymi współpracujemy oraz klientom z dotychczasowego portfolio przejmowanych spółek - dodaje Rafał Stempniewicz.

Zobacz: Tell chce rozszerzyć kanały sprzedaży

Źródło tekstu: Tell

Tagi: tell
Komentarze
Zaloguj się
2. ~ola
0

2014-10-25 11:38:37

@2 w tym temacie nie ma agencji PR ani dotowania... hihi

Odpowiedz

1. ~Staszi
0

2014-10-25 10:45:01

Zero komentarzy, żadnego hejtowania, co jest z Wami?;)

Odpowiedz