Wiadomości
Ströer przejmuje t-online.de i InteractiveMedia za 300 mln euro
Deutsche Telekom postanowił pozbyć się portalu t-online.de i agencji reklamowej InteractiveMedia. Za 300 mln euro przejmuje je potentat rynku reklamowego - Ströer.
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na X

Deutsche Telekom postanowił pozbyć się portalu t-online.de i agencji reklamowej InteractiveMedia. Za 300 mln euro przejmuje je potentat rynku reklamowego - Ströer.
Jak zapewnia w komunikacie operator sieci T-Mobile, transakcja nie wpłynie w żaden sposób na klientów. 300 mln euro zostanie przekazane do Deutsche Telekom w formie udziałów w Ströer SE, co przekłada się na od 11 do 13% udziałów w grupie.
Z 721 mln zysku netto 2014 roku, Ströer jest największym realizatorem reklamy zewnętrznej w Niemczech. W całej Europie firma ma 280 tys. przestrzeni reklamowych.
Dalsza część tekstu pod wideo