Rosną wydatki reklamowe telekomów

W pierwszych dziesięciu miesiącach roku, pięciu operatorów wydało o 10% więcej na działania reklamowe w porównaniu do analogicznego okresu zeszłego roku - wynika z danych Kantar Media podanych przez serwis Wirtualnemedia.pl. W sumie wydano 1,174 mld zł, a największe koszty poniósł Orange.

Redakcja Telepolis
53
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Rosną wydatki reklamowe telekomów

W pierwszych dziesięciu miesiącach roku, pięciu operatorów wydało o 10% więcej na działania reklamowe w porównaniu do analogicznego okresu zeszłego roku - wynika z danych Kantar Media podanych przez serwis Wirtualnemedia.pl. W sumie wydano 1,174 mld zł, a największe koszty poniósł Orange.

Operatorzy najwięcej wydali na reklamę w telewizji - w sumie 793,35 mln zł (wzrost o 4,1% rok-do-roku), oraz na reklamę radiową - 169,95 mln zł (wzrost o 71,5%).

Dalsza część tekstu pod wideo
Operator I-X 2014 I-X 2015 Zmiana
Orange 345,84 mln zł 338,43 mln zł -2,14%
P4 293,24 mln zł 319,52 mln zł 8,96%
Polkomtel 229,25 mln zł 257,53 mln zł 12,33%
T-Mobile 181,40 mln zł 217,96 mln zł 20,15%
Virgin Mobile 15,88 mln zł 40,73 mln zł 156,43%
Razem 1067,88 mln zł 1174,18 mln zł 9,95%
Pokaż więcej