Rosną wydatki reklamowe telekomów
W pierwszych dziesięciu miesiącach roku, pięciu operatorów wydało o 10% więcej na działania reklamowe w porównaniu do analogicznego okresu zeszłego roku - wynika z danych Kantar Media podanych przez serwis Wirtualnemedia.pl. W sumie wydano 1,174 mld zł, a największe koszty poniósł Orange.

W pierwszych dziesięciu miesiącach roku, pięciu operatorów wydało o 10% więcej na działania reklamowe w porównaniu do analogicznego okresu zeszłego roku - wynika z danych Kantar Media podanych przez serwis Wirtualnemedia.pl. W sumie wydano 1,174 mld zł, a największe koszty poniósł Orange.
Operatorzy najwięcej wydali na reklamę w telewizji - w sumie 793,35 mln zł (wzrost o 4,1% rok-do-roku), oraz na reklamę radiową - 169,95 mln zł (wzrost o 71,5%).
Operator | I-X 2014 | I-X 2015 | Zmiana |
Orange | 345,84 mln zł | 338,43 mln zł | -2,14% |
P4 | 293,24 mln zł | 319,52 mln zł | 8,96% |
Polkomtel | 229,25 mln zł | 257,53 mln zł | 12,33% |
T-Mobile | 181,40 mln zł | 217,96 mln zł | 20,15% |
Virgin Mobile | 15,88 mln zł | 40,73 mln zł | 156,43% |
Razem | 1067,88 mln zł | 1174,18 mln zł | 9,95% |