Qumak zapewni wsparcie techniczne grupie TP
10 mln zł netto rocznie będzie otrzymywał Qumak w ramach umowy na kompleksową obsługę działu wsparcia technicznego (service desk) spółek z grupy Telekomunikacji Polskiej.

10 mln zł netto rocznie będzie otrzymywał Qumak w ramach umowy na kompleksową obsługę działu wsparcia technicznego (service desk) spółek z grupy Telekomunikacji Polskiej. Kontrakt został podpisany na czas nieokreślony
Qumak wygrał przetarg Telekomunikacji Polskiej na zarządzanie obsługą techniczną klientów wszystkich spółek z Grupy TP. Zgodnie z podpisaną umową Qumak będzie odpowiedzialny za utrzymanie i modernizację stanowisk pracy oraz szkolenia i zarządzanie kadrą. Przewidywana liczba obsługiwanych zapytań ze strony klientów TP to 80 tys. w skali miesiąca.
W tej chwili informatyczno-technologiczna spółka obsługuje centra wsparcia technicznego między innymi tak dużych podmiotów jak: Polska Grupa Energetyczna, PZU, PKN Orlen czy PKO BP.