10 mln zł netto rocznie będzie otrzymywał Qumak w ramach umowy na kompleksową obsługę działu wsparcia technicznego (service desk) spółek z grupy Telekomunikacji Polskiej. Kontrakt został podpisany na czas nieokreślony
Qumak wygrał przetarg Telekomunikacji Polskiej na zarządzanie obsługą techniczną klientów wszystkich spółek z Grupy TP. Zgodnie z podpisaną umową Qumak będzie odpowiedzialny za utrzymanie i modernizację stanowisk pracy oraz szkolenia i zarządzanie kadrą. Przewidywana liczba obsługiwanych zapytań ze strony klientów TP to 80 tys. w skali miesiąca.
W tej chwili informatyczno-technologiczna spółka obsługuje centra wsparcia technicznego między innymi tak dużych podmiotów jak: Polska Grupa Energetyczna, PZU, PKN Orlen czy PKO BP.
Źródło tekstu: Qumak
Jakie "przepiękne" refleksy świetlne (link) na zagięciach ekranu, ale szczęśliwi posiadacze takich s ...
Kupując Bentleya albo Rolls Roycea dostajesz rzeczywiście wyższą jakość. Tymczasem w iPhonach jest n ...
Jeżeli dzwonią i proszą o wypełnienie, to niby jak wypełniasz rozmawiając? Nie jest napisane, że prz ...
Laptop z ekranem i klawiaturą? Nie wierzysz to przeczytaj artykuł dalej... no litości
Tidal, 5 zł na rok dla abonentow plusa