Ponad połowa Internautów ogląda filmy na urządzeniach mobilnych
54% Internautów ogląda treści video na urządzeniach mobilnych. Zazwyczaj są to teledyski.

54% Internautów ogląda treści video na urządzeniach mobilnych. Zazwyczaj są to teledyski.
Ponad połowa Internautów ogląda treści video na urządzeniach mobilnych. Robimy to znaczenie częściej na smartfonach niż na tabletach. Wynika to głownie z tego, że jest ich więcej na rynku, a także są one częściej używane. W końcu smartfon mamy przy sobie niemalże cały czas.
Wg danych Mobigate dla systemu Android z sierpnia 2016 roku, aplikacją mobilną o największym zasięgu jest Youtube (65%), przewyższającym tylko Facebooka (51%), na którym też można oglądać video. Warto zwrócić uwagę na średni czas korzystania z tych aplikacji - 13 min dla YouTube'a i 10min dla Facebooka. Trzecie miejsce pod względem popularności zajmuje Instagram (14%), ale tutaj średni czas spędzony na oglądaniu filmów w ciągu dnia, to niewiele ponad 2 minuty.
Popularność oglądanych treści, w zależności od urządzenia, prezentuje się następująco:
Telewizor | Komputer/laptop | Tablet | Smartfon | |
Teledyski / programy muzyczne | 36% | 43% | 38% | 49% |
Wiadomości | 73% | 37% | 32% | 38% |
Filmy | 82% | 60% | 38% | 30% |
Seriale | 66% | 49% | 29% | 19% |
Programy dokumentalne | 31% | 16% | 8% | 13% |
Relacje sportowe | 47% | 22% | 14% | 11% |
Programy kulinarne | 35% | 12% | 10% | 7% |
Teleturnieje | 30% | 3% | 3% | 5% |
Reality Show | 17% | 5% | 4% | 4% |
Programy talentshow z gośćmi | 9% | 4% | 5% | 3% |
Telewizja śniadaniowa | 23% | 3% | 3% | 2% |