DAJ CYNK

Klienci Netii polecają usługi na sieci własnej

28.02.2013

Dodane przez: WitekT

Kategoria: Prawo, finanse, statystyki

Interakcje: 2831

Ważne 4

3

Z cyklicznego badania skłonności do rekomendacji dostawców stacjonarnego, szerokopasmowego Internetu wynika, że usługi Netii na sieci własnej mają najwyższy wskaźnik wśród wiodących dostawców w Polsce - wynika z badania firmy Ipsos przeprowadzonego na zlecenie Netii.

Z cyklicznego badania skłonności do rekomendacji dostawców stacjonarnego, szerokopasmowego Internetu wynika, że usługi Netii na sieci własnej mają najwyższy wskaźnik wśród wiodących dostawców w Polsce - wynika z badania firmy Ipsos przeprowadzonego na zlecenie Netii.

Jednym ze wskaźników, który Netia wykorzystuje do analizy, jak operator i jego usługi oceniane są przez klientów, jest NPS (z ang. Net Promoter Score). To wskaźnik wyrażający skłonność klientów do polecania usług danej firmy (wartości od minus 100 do plus 100), będący uznanym wyznacznikiem poziomu satysfakcji klientów. Firma postanowiła sprawdzić bardziej szczegółowo, jak wygląda wskaźnik NPS w zależności od rodzaju sieci, na bazie której świadczone są usługi. Zbadano również, jak firma wypada na tle konkurencji.

Jak pokazały wyniki badania przeprowadzonego w grudniu 2012 roku, wskaźnik NPS dla usług Netii opartych na sieci własnej (gdzie jakość Netia kontroluje od początku do końca) był kilkanaście razy wyższy niż wskaźnik dla usług opartych na sieci dzierżawionej. Wskaźnik ten był również ponad dwukrotnie wyższy niż w przypadku najlepiej ocenianego operatora kablowego.

Respondenci biorący udział w badaniu nie byli informowani na czyje konkretnie zlecenie wykonywane jest badanie. W badaniu wzięło udział 200 osób.

Źródło tekstu: Netia

Tagi: Netia
Komentarze
Zaloguj się
0

2013-03-01 14:56:56

12: U mnie zrobili to samo. Nawet pisałem do nich różne pisma żeby podnieśli choćby na sam youtube, ale odpowiedź była zawsze ta sama (brak możliwości technicznych). Aż tu nagle karteczka, że jest 4 Mbit.

Odpowiedz

0

2013-03-01 14:54:51

Ja posiadam Netię na własnych łączach (ETTH), który niby gdzieś na moje osiedle podróżuje radiowo. Pingi 15-30 ms, transfer zawsze jak trzeba, awarie przez ostatnie 2,5 roku można na połowie palców u jednej ręki policzyć, do tego 4 Mbit za 29,9 zł. Żyć nie umierać. ;) Sam polecam, ale oczywiście podobne rozwiązania, a nie po TPSA...

Odpowiedz

14. ~tkubon
0

2013-03-01 11:49:51

Tych naciągaczy i oszustów należy gonić jak tylko przychodzą o wciskają jakieś promocje np. 6 miesięcy gratis. Wtedy poprosić o regulamin i namiary na naciągacza. Spierniczają od razu. Tam chyba zrobili outsourcing wszystkich działów. TP także traci, więc albo dadzą w końcu jakąś przyzwoitą ofertę, albo ludzie jeszcze bardziej będą się na mobilny net przesiadać, który zresztą działa coraz lepiej to nie tylko w miastach

Odpowiedz

13. ~...
0

2013-03-01 09:48:27

Od 2-3 miesiecy losowo obnizaja modulacje z ADSL2+ na ADSL - celowo. Gdy chce sie wymusic w BOKu modulacje lub podobicie SNRa jest to a) niemozliwe b) traci sie okolo 30% lacza - komedia. Co zabawne, moj router za 200 zl ma wieksze mozliwiosci w tym temacie, niz ich hiperprofesjonalne karty przez wymuszenie modulacji czy wlasnie zwiekszenie SNR, a to minimalnym kosztem transferu. Problem w tym, iz nie kazdy moze cos takiego u siebie w domu osiagnac lub nie wie jak (bo i czemu mialby wiedziec, on za to placi). Jeszcze zabawniejszy jest fakt, ze przez ostatnie 4-5 lat tych problemow nie bylo, a teraz sa i nie jestem jedyny. Netia kreci lody jak TSPA z DLMem - oczywiscie dla dobra klienta i zgodnie z umowa.

Odpowiedz

12. luknis
1

2013-02-28 23:36:58

Faktycznie 200 osób to dość niska próba w badaniu marketingowym. Co do Netii to osobiście pozywnie się nie wypowiem. Po przejęciu lokalnego dostawcy teraz obniżyli prędkość do 2 Mbit/s, wmawiając, że taka jest maksymalna (mimo, że wcześniej było więcej i umowa jest na więcej).

Odpowiedz

11. ~pixel
-1

2013-02-28 21:56:20

Jako abonent netii mogę szczerze to badziewie odradzać. Wiele godzin spędziłem wisząc na infoliniach! Mam na ich miedzi łącze, ale mimo wszystko jakość obsługi klienta jest żenująca. Jedyne co dobrego mogę powiedzieć to, że jak trafi do działu technicznego, to tam są rzeczywiście kompetentni ludzie.

Odpowiedz

10. ~wewewe
-1

2013-02-28 19:00:00

buahaha... 200 osób, śmiech na sali i kilo żenuy, ale czego się spodziewać po tym pseudo operatorze... i jeszcze "na sieci własnej lepiej", tia... tylko ile jej mają?! dwa druty na krzyż...?!

Odpowiedz

9. ~Kuszelas
1

2013-02-28 17:54:01

Słabiutka ta Netia, ale mowi sie trudno... Nie rozbudowuja swojej sieci , a w moim mieście - Nysa - nie można sie dodzwonic do BOK-u aby zglosic popekaną pokrywę w studzience. Dziadostwo i tyle...

Odpowiedz

8. ~kosma
0

2013-02-28 17:19:43

Jak się nie ma co się lubi..... Lepsza netia od telekomuny, jakoś jestem uczulony. 3 lata działa, jeśli będzie kiedyś kablówka to ........ Niestety Polska to dziwny kraj.

Odpowiedz

7. ~
3

2013-02-28 17:17:25

Jak zwykle pseudo marketingowy bełkot. Kolejny rok promocji z Kotem (jak ją widzę wyłączam telewizor). Gdyby w końcu zaczęli rozbudowywać własną miedź pierwszy biłbym im pokłony.

Odpowiedz

6. ~cin&cin
3

2013-02-28 16:11:44

niech się spytają tych 200 osób, czy tez tak samo oceniają BOK Netii. hehe.

Odpowiedz

5. ~czytelnik
2

2013-02-28 15:52:16

Mają się czym chwalić. Tylko 200 osób to ja też popytam rodzinę i powiem, że statystycznie najwięcej bo 99% osób ma nr w Play. Sondaż przeprowadzony na 20 osobach. I co? Będzie to wiarygodne? Nie. Więc ich sondaż na 200 osobach mogą sobie w sadzić do kosza.

Odpowiedz

4. ~
1

2013-02-28 15:51:36

No na własnej sieci fajnie to wygląda u nich. Kolega ma internetie i do hostów w leaseweb czy ovh ma czasy po 30-34ms. I o dziwo ruch nie idzie przez plix :)

Odpowiedz

3. ~oa
-2

2013-02-28 15:50:48

@2 pewno przerwy miałeś wtedy jak byłes w realu życiu a nie virtualu...

Odpowiedz

2. ~mobil
1

2013-02-28 15:43:44

Mam neti na ich kablach ping 30 i zawsze maksymalny transfer. Gram w cs ping zawsze 30 malo awarii nie pamietam kiedy ostatnio mialem przerwy w necie. Polecam.

Odpowiedz