Dobrzyński: Play najchętniej polecanym operatorem w biznesie
W co czwartej firmie w Polsce jest przynajmniej jedna karta Play - powiedział na konferencji Bartosz Dobrzyński, członek zarządu P4 odpowiedzialny za marketing. Dodał, że Play jest najchętniej polecanym operatorem w biznesie.

W co czwartej firmie w Polsce jest przynajmniej jedna karta Play - powiedział na konferencji Bartosz Dobrzyński, członek zarządu P4 odpowiedzialny za marketing. Dodał, że Play jest najchętniej polecanym operatorem w biznesie.
NPS (ang. Net Promoter Score). To wskaźnik wyrażający skłonność klientów do polecania usług danej firmy (wartości od minus 100 do plus 100), będący uznanym wyznacznikiem poziomu satysfakcji klientów.
Operator |
Wynik |
Play |
43% |
Plus |
19% |
T-Mobile |
10% |
Orange |
4% |
Operator |
Wynik |
Play |
46% |
T-Mobile |
34% |
Plus |
28% |
Orange |
26% |
Operator |
Wynik |
Play |
43% |
T-Mobile |
34% |
Plus |
31% |
Orange |
25% |