Apple Music i Spotify ciągle rywalizują o dominację w muzycznym świecie stramingu. Spotify ogłosił niedawno, że ma na całym świecie 100 milionów abonentów, a tymczasem usługa Apple'a dobiła do 60 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie.
Do grudnia 2018 roku usługa Apple Music zgromadziła 56 mln subskrybentów. Pół roku później amerykańska platforma muzyczna może się pochwalić przekroczeniem 60 mln użytkowników. Liczba ta obejmuje jednak także osoby, które korzystają z darmowej wersji próbnej Apple Music, więc nie ma pewności, ilu użytkowników obecnie za to płaci.
Zobacz: Spotify Premium ma już 100 mln użytkowników
Zobacz: Spotify zmienia wygląd biblioteki dla użytkowników Premium. Muzyka i podcasty w jednym miejsc
Wraz z najnowszymi ulepszeniami platformy muzycznej dodanymi w iOS 13, takimi jak teksty zsynchronizowane czasowo, Apple ma nadzieję, że w nadchodzących miesiącach pozyska jeszcze więcej subskrybentów. Czas pokaże, czy tempo, w jakim Apple Music zdobywa nowych abonentów każdego miesiąca pozwoli pokonać Spotify na pozycji światowego lidera usług strumieniowego przesyłania muzyki.
Apple Music najlepiej sobie radzi na rodzimym rynku, czyli w USA. Tam platforma muzyczna Apple'a ma więcej płatnych użytkowników niż Spotify.
Zobacz: Apple Music popularniejsze od Spotify w USA
Zobacz: Oficjalne konto Apple Music na Twitterze używa... telefonu z Androidem
Źródło tekstu: Phone Arena
Przepisy pełne błędów. Byle cieć malina może wrzucić do bazy i w efekcie mamy totalnie niedopracowan ...
Ale że co? Są ludzie, którzy przez telefon, na zawołanie byle znajomego, udzielają pożyczek? Albo i ...
Oczywiście, że od początku był w tej cudownej promocji więc gadanie, że jest tańszy to ściema
Od razu widać, że nawet na prezentację cie nie zaprosili. Każdy, dosłownie każdy kto ma thermimixa p ...
Mam ten czołg i mam też thermimixa. Lidlomix do pięt nie sięga. Toporny, mega głośny i do tego napra ...