Opublikowano najnowszy ranking najcenniejszych marek świata. Na podium Apple, Google i Amazon. W pierwszej dziesiątce znalazł się jeszcze Microsoft i Samsung
Apple to najcenniejsza marka świata - wynika z najnowszego raportu Best Global Brands 2019, przygotowanego przez Interbrand. Wartość tej marki to 234,241 mld dolarów, czyli o 9% więcej niż rok wcześniej. Druga marka, Google, jest warta 167,713 mld dolarów (+8% rok do roku), a zamykający podium Amazon został wyceniony na 125,263 mld dolarów. W ostatnim przypadku roczny wzrost wyniósł 24%.
Zobacz: Apple zapewnia, że nie wysyła danych użytkowników do Chin. A przynajmniej części użytkowników
Zobacz: Google Pixel z 5G nie powstał, bo musiałby mieć dużą baterię
Zobacz: Kindle Kids Edition, czyli nowy czytnik Amazona tylko dla dzieci
Duży wzrost wartości marki zanotował również Microsoft - o 17%, do 108,847 mld dolarów. Wartość marki Samsung wzrosła od 2018 roku o 2%, do 61,098 mld dolarów, co daje Koreańczykom szóste miejsce. Poniżej przedstawiamy kilka innych wybranych marek, wypatrzonych na liście 100 najcenniejszych w 2019 roku:
Zobacz: Samsung Galaxy Note10+ po 6 tygodniach używania. Wybór tego telefonu to dobry wybór
Zobacz: Facebook uderza w polskie pseudonaukowe profile. Twórcy witryn cieszą się, bo to potwierdza ich teorie
Zobacz: Huawei chwali się świetnymi wynikami finansowymi. Kryzys? Jaki kryzys?
Źródło tekstu: Interbrand
Samczyka jeszcze nie widziałem. W nocy ona wylatuje na kilka minut kilka minut
Poczta Polska sama wyłudza od Polaków pieniądze za abonament RTV, a czepia się innych oszustów dział ...
Czyli produkcja chińskich samochodów finansowana z podatków?
Już nie mogę spać po nocach.
Jak wysyłasz coś do publicznych serwerów, to mogą to sprawdzić, ale nie z poziomu sieci, tylko serwe ...