Huawei Mobile Services: już 1,3 mln twórców aplikacji i 400 milionów użytkowników
Powodzenie Huawei Mobile Services jest dla chińskiej firmy kluczowe w obecnych realiach rynkowych. Przyrost użytkowników i twórców aplikacji pozwala patrzeć w przyszłość z umiarkowanym optymizmem.

Richard Yu stojący na czele Huaweia pochwalił się przy okazji premiery najnowszych smartfonów z serii Huawei P40, że z usług mobilnych Huawei korzysta już 400 milionów osób. Chińczykom przede wszystkim zależy na uatrakcyjnieniu swojej oferty na rynku europejskim, dlatego hojnie wspierają potencjalnych twórców aplikacji. Jednym z przykładów jest o wiele mniejszy procent zysków z aplikacji, który Huawei pobiera w swoim sklepie App Gallery. Firma pochwaliła się nawiązaniem współpracy z BBC, ZDF, Dailymotion, Universal, Discovery, Viacomem, czy The Times.
W skali świata z Huaweiem współpracuje już 1,3 miliona twórców aplikacji. Usługi mobilne chińskiej firmy są natomiast dostępne w 170 krajach świata. Chińczycy są zdeterminowani by rozwijać Huawei Mobile Services, sami zaznaczyli, że powrotu do usług Google nie będzie, nawet jak pojawi się taka możliwość.


![Monitor IIYAMA ProLite XU2292HSU-B6 21.5" 1920x1080px IPS 100Hz 0.4 ms [MPRT]](https://www.mediaexpert.pl/media/cache/resolve/gallery_xml/images/63/6329442/Monitor-IIYAMA-ProLite-XU2292HSU-B6-front.jpg)
Zobacz Huawei nie zamierza wracać do uslug Google, nawet jeśli nie będzie zakazu
Zobacz Huawei Mobile Services - ekosystem Huaweia odważnie zdobywa rynek