Co robisz w sieci w czasie oglądania TV?

IRCenter ponownie sprawdził internetowe zwyczaje telewidzów. Korzystanie z kilku ekranów stało się powszechnym zachowaniem.

Lech Okoń (LuiN)
9
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Co robisz w sieci w czasie oglądania TV?

IRCenter ponownie sprawdził internetowe zwyczaje telewidzów. Korzystanie z kilku ekranów stało się powszechnym zachowaniem.

Multiscreening 2015 to trzecia już edycja badania realizowanego od 2013 roku. Celem projektu jest zbadanie, jak marki mogą skłaniać do działań osoby wykorzystujące różne ekrany i media cyfrowe. W ramach badania niezmiennie analizowane są zachowania wykonywane na drugim ekranie podczas korzystania z tradycyjnych odbiorników telewizyjnych.

Jak wynika z badania 63% Internautów zdarza się szukać informacji o markach i produktach widzianych na pierwszym ekranie i korzystają w tym celu z komputerów PC. Z pośród nich wyróżniają się zaawansowani użytkownicy mediów społecznościowych, którzy szukają marek na Facebooku, Youtube'ie i urządzeniach mobilnych.

Dalsza część tekstu pod wideo
Czynność 2013 2014 2015
komunikacja ze znajomymi 1 2 1
przeglądanie serwisów społecznościowych 2 1 2
granie 5 3 3
szukanie informacji na temat treści z TV 4 6 4
słuchanie muzyki 6 5 5
kupowanie produktów prezentowanych w TV 8 8 6
szukanie informacji o markach z TV 3 4 6
komentowanie treści z TV 7 7 7
Pokaż więcej