PKO BP ułatwia życie klientom. Koniec z wizytami na poczcie
PKO BP, Poczta Polska i KIR będą wspólnie współpracować nad nowym rozwiązaniem, które da dostęp do e-Doręczeń z poziomu strony internetowej banku.

Od kilku miesięcy w Polsce działają e-Doręczenia. Są one cyfrowym odpowiednikiem listu poleconego. W ten sposób możemy otrzymywać oficjalne pisma urzędowe, dokumenty oraz korespondencję od różnych firm. Jednak wymaga to założenia skrzynki. PKO Bank Polski chce to ułatwić.
PKO BP wprowadzi e-Doręczenia
PKO BP, Poczta Polska i KIR podpisały listy intencyjny, dotyczący współpracy nad dostępem do e-Doręczeń bezpośrednio z poziomu bankowego serwisu internetowego. Klienci banku nie tylko będą mogli założyć skrzynkę, ale też odbierać korespondencję.



Współpraca Poczty Polskiej z PKO BP i KIR to kolejny element procesu cyfrowej transformacji naszej spółki. Chcemy nie tylko wyznaczać nowe standardy, ale też poprawiać dotychczasowe metody działania. Wspólnie z naszymi partnerami możemy nie tylko stworzyć usługę dopasowaną do aktualnych potrzeb klienta, ale też wzmocnić zaufanie społeczne do usług cyfrowych i ułatwić do nich dostęp.
Klienci PKO BP z poziomu serwisu internetowego iPKO będą otrzymywali powiadomienia o nowej korespondencji w ramach e-Doręczeń. Następnie, bez konieczności dodatkowego logowania, będą przekierowywani do serwisu Poczty polskie, gdzie będą mogli się z nią zapoznać.
Z kolei rolą Krajowej Izby Rozliczeniowej (KIR) jest zapewnienie niezbędnej infrastruktury do integracji e-Doręczeń z sektorem bankowym. Dzięki temu z podobnych funkcji z czasem będą mogły korzystać inne, zainteresowane podmioty.