Żabka podbije kolejną branżę. Trudno uwierzyć jaką
Żabka Polska zarejestrowała markę Żabu. Nowy brand ma służyć sieci handlowej do świadczenia usług w zakresie gier wideo i gier internetowych.

Wiadomości Handlowe poinformował, że pod koniec sierpnia tego roku Żabka Polska zarejestrowała w Urzędzie Patentowym Rzeczpospolitej Polskiej znak towarowy Żabu. Marka ta ma działać w branży gier i ma dotyczyć usług gier wideo oraz gier internetowych. Tak przynajmniej wynika z wniosku patentowego. Może to mieć jakiś związek z prowadzonym przez Żabkę w sklepach Nano pilotażem gier wykorzystujących rozszerzoną rzeczywistość (AR).
Zobacz: T-Mobile i Żabka z nową akcją: dostaniesz 1200 GB i hot-doga
Zobacz: Żabka poskąpi żappsów. Nie opłaca się często chodzić



Kilka miesięcy temu Żabka udostępniła klientom sklepów Nano pięć gier AR.
Testowe gry Żabki są dosyć proste i polegają np. na zbieraniu żetonów (żappsów) wyświetlanych na produktach w sklepie (klient ma ograniczony czas na wykonanie tego zadania). W innej grze klienci szukają na półkach produktów wyświetlanych na ekranie smartfona i je skanują. Jeszcze inna gra... przypomina znane na całym świecie Pokemon Go i polega na rzucaniu żetonem w tarczę na środku ekranu i zdobywaniu za to punktów.
– napisały Wiadomości Handlowe
Sama Żabka nie zdradza szczegółów nowego przedsięwzięcia.
W Żabce lubimy ciągle zaskakiwać klientów czymś nowym. Stale pracujemy nad komunikacją i rozwijamy kanały dotarcia do naszych klientów. Nowy znak będzie elementem akcji, o której na ten moment nie możemy więcej powiedzieć.
– przekazało biuro Prasowe Żabki Wiadomościom Handlowym
Zobacz: To nie koniec przygód Geralta. Wiedźmin trafi do innej gry
Zobacz: GTA 6 - wyciekły materiały. Nie tylko zdjęcia, ale też filmy