Żabka podbije kolejną branżę. Trudno uwierzyć jaką

Żabka Polska zarejestrowała markę Żabu. Nowy brand ma służyć sieci handlowej do świadczenia usług w zakresie gier wideo i gier internetowych.

Marian Szutiak (msnet)
3
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Żabka podbije kolejną branżę. Trudno uwierzyć jaką

Wiadomości Handlowe poinformował, że pod koniec sierpnia tego roku Żabka Polska zarejestrowała w Urzędzie Patentowym Rzeczpospolitej Polskiej znak towarowy Żabu. Marka ta ma działać w branży gier i ma dotyczyć usług gier wideo oraz gier internetowych. Tak przynajmniej wynika z wniosku patentowego. Może to mieć jakiś związek z prowadzonym przez Żabkę w sklepach Nano pilotażem gier wykorzystujących rozszerzoną rzeczywistość (AR).

Dalsza część tekstu pod wideo

Kilka miesięcy temu Żabka udostępniła klientom sklepów Nano pięć gier AR.

Testowe gry Żabki są dosyć proste i polegają np. na zbieraniu żetonów (żappsów) wyświetlanych na produktach w sklepie (klient ma ograniczony czas na wykonanie tego zadania). W innej grze klienci szukają na półkach produktów wyświetlanych na ekranie smartfona i je skanują. Jeszcze inna gra... przypomina znane na całym świecie Pokemon Go i polega na rzucaniu żetonem w tarczę na środku ekranu i zdobywaniu za to punktów.

– napisały Wiadomości Handlowe

Sama Żabka nie zdradza szczegółów nowego przedsięwzięcia.

W Żabce lubimy ciągle zaskakiwać klientów czymś nowym. Stale pracujemy nad komunikacją i rozwijamy kanały dotarcia do naszych klientów. Nowy znak będzie elementem akcji, o której na ten moment nie możemy więcej powiedzieć.

– przekazało biuro Prasowe Żabki Wiadomościom Handlowym