Wydali 53 mln dolarów na grę, która została anulowana

Take-Two Interactive, wydawca między innymi serii Grand Theft Auto oraz Red Ded Redemption, anulował grę, na którą poszło aż 53 mln dolarów.

Damian Jaroszewski (NeR1o)
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Wydali 53 mln dolarów na grę, która została anulowana

Zdarza się, że gry zostają anulowane. Czasami coś, co na papierze wygląda obiecująco, w praktyce okazuje się mało interesujące. Często też plany okazują się zbyt trudne do przeniesienia na ekran. W praktyce powodów anulowania gry może być całe mnóstwo. W historii wiele produkcji nie doczekało się swojego debiutu i to pomimo tego, że pochłonęły one duże budżety. Ale czy słyszeliście kiedyś o grze, na którą wydano 53 mln dolarów, a i tak została anulowana?

Dalsza część tekstu pod wideo

Anulowali grę za 53 mln dolarów

Tak właśnie było w przypadku gry studia Hangar 13, które ma na swoim koncie między innymi Mafię III oraz późniejszą trylogię i edycje ostateczne. W najnowszym raporcie finansowym wydawca Take Two Interactive przyznał, że anulował grę, która pochłonęła aż 53 mln dolarów. Co ciekawe, projekt o nazwie Volt podobno został dobrze przyjęty w trakcie testów fokusowych. Pomimo tego firma uznała, że rosnące koszty, w połączeniu z aktualnym stanem rynku gier, sprawiają, że osiągnięcie sukcesu finansowego jest praktycznie niemożliwe.

O grze nie wiemy zbyt wiele. Miał to być bardzo ambitny i ekscytujący projekt. Wcześniejsze plotki wspominały o połączeniu świata Cthulhu z Saints Row, co brzmi wręcz niesamowicie. Szkoda, że nigdy nie przekonamy się, co mogłoby wyjść z tego finalnie.