Revolut rozwija działalność w Polsce i poszukuje pracowników. Do fintechu dołączają trzy menedżerki z sektora finansowego
Revolut coraz mocniej zaznacza swoją obecność na polskim rynku. W styczniu fintech ogłosił oferty 100 nowych stanowisk, które firma chce obsadzić w Polsce. Niemal wszystkie dotyczą centrum usług w Krakowie, gdzie mieści się największe na świecie biuro Revolut, a kilka Warszawy. Wiele konkursów wygrywają kobiety.

Na kluczowe dla rozwoju firmy stanowiska Revolut zatrudnił właśnie trzy doświadczone menedżerki. Revolut zatrudnia w sumie ponad 1800 pracowników, największym na świecie biurem jest centrum usług w Krakowie. Fintech obsługuje już 250 tysięcy firm w Europie. Najwięcej, bo 49% w Wielkiej Brytanii.
Teraz, zgodnie z deklaracjami, firma wchodzi w nowy etap - lokalizowania oferty biznesowej, tak by spełniała oczekiwania przedsiębiorców w konkretnym kraju. Rozwojem oferty dla polskich firm (Revolut for Business) pokieruje Monika Kania, wcześniej CEO w Xchanger (marketplace walutowy), COO w Telemedico (Docplanner Group), menedżer ds. ekspansji sieci handlowej (Lidl).



Zobacz: Opera przejmuje fintech Pocosys z płatnościami Pocopay. Wyrośnie konkurencja dla Revoluta?
Zobacz: Twisto umożliwia podział rachunku na kilka osób
Drugie, obsadzone w Warszawie stanowisko, inicjuje budowę nowego zespołu produktowego. Karolina Kornet jest pierwszą osobą, która - w roli credit risk menedżera - zbada rynek pod kątem uruchomienia w Polsce usług kredytowych. Wcześniej zarządzała ryzykiem w firmach pożyczkowych (International Personal Finance) oraz finansowych start-upach, w krajach CEE (Mogo Finance, Revoplus).
Trzecie menedżerka, Katarzyna Dyrcz, będzie odpowiadała za markę Revolut jako pracodawcy w Polsce (Employer Branding). Będzie pozyskiwała do firmy programistów, analityków czy językoznawców. Doświadczenie w branży e-commerce i fintech zdobyła w w spółce gamingowej G2A.COM i grupie Santander.
- W 2020 roku stawiamy na dostosowanie naszej oferty dla firm do potrzeb polskich przedsiębiorców, udostępnienie użytkownikom nowych produktów i usług, dalsze inwestycje w Krakowie oraz usprawnienie obsługi klienta. W tym celu wzmacniamy polski zespół - komentuje Karol Sadaj, country manager Revolut w Polsce.