Wydatki reklamowe branży telekomunikacyjnej w 1Q2019 - Plus ponownie na czele stawki
W pierwszym kwartale 2019 roku firmy z branży telekomunikacyjnej wydały na reklamę prawie 255 mln zł, z czego prawie 83 mln zł przypada na sieć Plus. Listę TOP5 zamyka UPC.

Z najnowszego raportu Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że w pierwszym kwartale bieżącego roku branża telekomunikacyjna wydała najwięcej na reklamę w telewizji - ponad 80%. Najmniej pieniędzy telekomy przeznaczyły na promowanie swoich produktów w prasie. Pierwsze miesiące 2019 roku to ponownie dominacja sieci Plus, której wydatki reklamowe osiągnęły prawie 83 mln zł. Na kolejnych miejscach mamy Orange, Play, T-Mobile oraz UPC.
Jeśli chodzi o kategorie reklamowanych usług telekomunikacyjnych, to najwięcej wydano na reklamę sieci komórkowych. Na drugim miejscu znalazła się oferta łączona (TV, Internet, telefon), a dalej oferta na kartę i oferta na abonament.


