Po połączeniu Play i UPC oraz ogłoszeniu nowej oferty operator rusza z nowa kampanią reklamową, jednocześnie znacznie zmieniając dotychczasowy wizerunek. W spotach pojawiają się nowe twarze, lekka metamorfozę przechodzą także salony Play.
Połączenie sił sieci Play i UPC to dla operatora jedno z ważniejszych wydarzeń ostatnich lat, niedziwne więc, że towarzyszą temu zmiany wizerunkowe i duża kampania reklamowa.
Pierwsza zmiana dotyczy kolorystyki, jaką będzie się posługiwał Play – fiolet przenika teraz w cyjan, stanowiącym dotąd znak rozpoznawczy UPC. Gradientowe połączenie kolorów anonsuje nową, konwergentną ofertę na billboardach, które już od połowy maja pojawiają się w wielu polskich miastach z nie zawsze oczywistymi hasłami, jak np. „WIĘCEJ, LEPIEJ, SZYBCIEJ”, „IDEALNE POŁĄCZENIE ISTNIEJE czy w Warszawie „RUCH BĘDZIE JAK NA MARSZAŁKOWSKIEJ” (czyli duży – ale dalej jest to nieco zagadkowe).
Fioletowo-cyjanowe motywy wchodzą także do salonów operatora i z zapowiedzi wynika, że nowe kolory będą się stopniowo pojawiać we wszystkich punktach sprzedaży Play.
Zmieniają się także reklamy telewizyjne Play – Basia i Maciek, czyli Barbara Kurdej-Szatan Maciej Łagodziński już na dobre ustępują miejsca nowym twarzom. Dziś rusza emisja spotów, w których występują nowe gwiazdy kampanii: Magdalena Cielecka, Anna Mucha, Kuba Wojewódzki, Michał Żebrowski oraz Dawid Kwiatkowski.
W jednej z pierwszych reklam nowej kampanii widać już zupełnie inną stylistykę – zamiast typowych dotąd dla Play scenek w salonach teraz pojawia się więcej przestrzeni, a gwiazdom towarzyszy utwór Be The One wykonywany przez Dua Lipę.
Jednocześnie również od dzisiaj rusza emisja spotów promujących ofertę dla klientów indywidualnych z Magdaleną Cielecką i nowe reklamy usług dla domu. Natomiast od 3 czerwca ruszy kolejna odsłona kampanii dla klientów biznesowych z Kubą Wojewódzkim.
Operator będzie dalej promował swoje usługi, wykorzystując postać Doradcy Play dla Domu, czyli eksperta, który pojawia się w materiałach Play od września ubiegłego roku. W tej kampanii dołącza do niego nowy bohater – Sprzedawca usług Play i UPC, który został też gospodarzem salonu w nowych reklamach. Nowego sprzedawcę gra aktor Damian Kret.
Razem z UPC do Play przeszła też maskotka znana z przejętej sieci – UPCeusz. Zabawny stworek będzie pojawiał się w materiałach reklamowych operatora, zostawiając za sobą „ślad internetu światłowodowego i cyfrowej rozrywki”.
Nowa akcja reklamowa będzie obejmować spoty telewizyjne i kinowe, reklamy zewnętrzne oraz internetowe. Za realizację kampanii odpowiadają agencje Grandes Kochonos, Plej oraz dom mediowy MediaCom.
Zobacz: Play łączy siły z UPC. Usługi nawet 2 lata za darmo
Zobacz: Play ma 16 mln klientów, chwali się wzrostami i szykuje nowe usługi z UPC
Źródło zdjęć: Play
Źródło tekstu: Play
Czyli to tak T-Mobile wynagrodziło klientom poniedziałkową awarię. Cóż to za hojny dar, ta nowa ofe ...
Jaka to jest karta graficzna RTX 30? Nie znam takiej
najlepiej to po prostu sprawdzić na własne uszy w ich salonie jeśli mamy taką możliwość :)
Nie ma to jak syfiasty clibaitowy artykuł, ha tfu
Miałem dostęp do VPN jeden nie dał rady, a drugiego nie sprawdzałem. Ps. Przynajmniej jeden z nich n ...