DAJ CYNK

Huawei zainwestuje w Polsce 10 milionów USD w rozwój swojego ekosystemu

Mieszko Zagańczyk

Wydarzenia

Huawei zainwestuje w Polsce 10 milionów dolarów w rozwój swojego ekosystemu

Huawei zainwestuje w Polsce 10 milionów dolarów w rozwój ekosystemu marki. Taką deklarację złożył Jefferson Zhang, dyrektor zarządzający Huawei CBG Polska, podczas pierwszej w Polsce konferencji Huawei Developer Day, która odbyła się dziś w Warszawie. Podczas wydarzenia Huawei przedstawił szczegóły na temat swojego ekosystemu  Huawei Mobile Services (HMS).

Zobacz: Huawei zainwestuje miliard USD, by przyciągnąć deweloperów do swojego sklepu AppGallery
Zobacz: AppGallery - sklep z aplikacjami Huaweia

O globalnych planach Huawei dotyczących inwestycji w HMS pisaliśmy w zeszłym miesiącu. Wtedy producent zadeklarował, że zainwestuje miliard USD, by przyciągnąć deweloperów do swojego sklepu AppGallery. Dziś okazuje się, że w tych planach ważną rolę odgrywa Polska.

HMS to autorskie rozwiązanie Huawei, które jest bazą dla ekosystemu Huawei, składającego się z takich usług jak Mobilna Chmura, Motywy, Przeglądarka i AppGallery. Ekosystem bazuje na warstwie technologicznej – HMS, składającej się z takich rozwiązań jak m.in. ID Huawei Authentication, Huawei Push, Huawei IAP, Huawei Adds.

Huawei zainwestuje w Polsce 10 milionów dolarów w rozwój swojego ekosystemu

Jak obiecuje producent, docelowo ekosystem Huawei będzie dostarczał więcej benefitów niż konkurencyjne rozwiązania, z naciskiem na tworzenie wartości dodanej dla klientów. 

- Polska jest jednym z dziesięciu najważniejszych rynków dla Huawei na świecie. Dlatego właśnie tutaj, na rynku polskim, planujemy znaczącą inwestycję w rozwój naszego ekosystemu. W pierwszej fazie inwestycji wydamy 10 milionów dolarów na program partnerski zachęcający twórców i właścicieli aplikacji do obecności w ekosystemie z naciskiem na sklep z aplikacjami Huawei AppGallery – powiedział Jefferson Zhang, dyrektor zarządzający Huawei CBG Polska.

Uczestnicy wydarzenia, które odbyło się w Centrum Praskim Koneser w Warszawie, mogli zapoznać się ze szczegółami działania ekosystemu Huawei oraz możliwościami biznesowej współpracy z AppGallery. Mogli też wysłuchać przedstawicieli znanych marek, które są już obecne w AppGallery i dowiedzieć się o korzyściach, jakie płyną ze współpracy z firmą Huawei. Swoimi doświadczeniami ze współpracy z Huawei podzielili się przedstawiciele takich firm jak iet & Training by Ann, Yanosik, Ceneo.pl, Audioteka, Wirtualna Polska czy blinkee.city

Zobacz: Angela Merkel: "ja" dla Huawei. Niemcy zezwolą chińskiej firmie na budowę sieci 5G
Zobacz: Huawei rozdaje kupony rabatowe dla aktywnych w sklepie huawei.pl

Huawei zainwestuje w Polsce 10 milionów dolarów w rozwój swojego ekosystemu

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News