Viva! Mobile - nowa sieć komórkowa, która wspiera zwierzęta
Organizacja Viva! Akcja dla zwierząt skorzystała z oferty operatora Next Mobile, w wyniku czego powstała sieć komórkowa Viva! Mobile. Jednym z jej celów jest wspieranie potrzebujących zwierząt poprzez generowanie dodatkowych dochodów dla fundacji.

Facebook, a także Instagram już jakiś czas temu wprowadził opcję zbiórek publicznych, z przeznaczeniem na cele charytatywne. Z dobrodziejstw nowych technologii coraz chętniej korzystają również fundacje, które w ten sposób pozyskują fundusze dla swoich podopiecznych. Taką możliwość wykorzystała ostatnio "Viva" – Międzynarodowy Ruch na Rzecz Zwierząt, tworząc własną sieć komórkową. Stało się to możliwe dzięki porozumieniu się w tej sprawie z Next Mobile - operatorowi umożliwiającemu tworzenie własnych, spersonalizowanych sieci komórkowych.
Zobacz: [Aktualizacja] Next Mobile umożliwia tworzenie własnych, spersonalizowanych sieci komórkowych



- Własna sieć komórkowa to nowatorski pomysł, ale ufam, że się powiedzie - już od wielu lat telefony komórkowe stanowią podstawę komunikacji. Wierzę w ten projekt, ale czy będzie on w przyszłości filarem pozyskiwania przez nas środków, to okaże się po pierwszych miesiącach od wprowadzenia oferty na rynek.
Przy skali naszej działalności, ponad 4 tysiącach zwierząt rocznie pod opieką i niezliczonej liczbie kampanii, nasze wydatki są ogromne. Obecnie celem do jakiego dążymy nie jest to, żeby przychód z sieci przeważał w naszym budżecie, ale żeby był jednym z wielu stałych źródeł finansowania działalności.
- powiedział Cezary Wyszyński, prezes "Vivy"
- Naszą główną motywacją podjęcia współpracy była przede wszystkim chęć stworzenia wspólnie innowacyjnej sieci komórkowej dla organizacji non profit, która byłaby stałym źródłem przychodu, a co za tym idzie - stałym wsparciem dla Fundacji. Podczas uruchamiania sieci komórkowej - zajęliśmy się praktycznie wszystkimi elementami: począwszy od stworzenia elementów brandingu sieci (logo, strona www z podpiętym e-sklepem do składania zamówień on-line), poprzez integrację z naszym systemem, stworzenie dokumentów dla Abonentów, uruchomienie Back Office (Biura Obsługi Klienta), a także zarekomendowaliśmy działania marketingowo-sprzedażowe. Chcemy przez tę współpracę pokazać, że trzeba pomagać. Mamy nadzieję, że dostrzeżone zostaną również profity, jakie może przynieść posiadanie abonamentu "Viva! Mobile" - oprócz rozmów, SMS-ów, MMS-ów bez limitu w kraju, w ofercie są różnorodne pakiety internetu oraz karty internetu mobilnego - ale przede wszystkich to pierwsza sieć komórkowa, która naprawdę pomaga zwierzętom.
- powiedziała Marta Mroczkowska, Brand Manager Next Mobile
Oferta Viva! Mobile
Viva! Mobile korzysta z zasięgu sieci Plus i oferuje abonamenty telefoniczne i internetowe z bezterminową umową, którą można zakończyć w każdym momencie, z zachowaniem 30-dniowego okresu wypowiedzenia. Szczegóły zebraliśmy w tabelach poniżej.
Abonament telefoniczny | ||||
Plan taryfowy | Miś | Delfin | Lis | Lew |
Opłata miesięczna | 19,99 zł | 39,99 zł | 49,99 zł | 59,99 zł |
Umowa | bezterminowa, 30-dniowy okres wypowiedzenia | |||
Rozmowy krajowe | bez limitu | |||
SMS-y | bez limitu | |||
MMS-y | bez limitu | |||
Limit danych | 2 GB | 10 GB | 20 GB | 30 GB |
Opłata aktywacyjna | 19,99 zł |
Abonament internetowy | ||
Plan taryfowy | Dzik | Słoń |
Opłata miesięczna | 39,99 zł | 49,99 zł |
Umowa | bezterminowa, 30-dniowy okres wypowiedzenia | |
Limit danych | 30 GB | 100 GB w dzień + 200 GB w nocy |
Opłata aktywacyjna | 19,99 zł |
Więcej informacji można znaleźć na stronie vivamobile.pl.
Zobacz: Orange - ile prądu zużywa stacja bazowa?
Zobacz: Orange Flex ma bardzo tanie połączenia międzynarodowe