DAJ CYNK

Umowę z Orange podpiszesz zdalnie dzięki bankowości internetowej

08.08.2019

Dodane przez: msnet

Kategoria: Taryfy, promocje, usługi

Interakcje: 3329

Ważne 1

0

Klienci Orange Polska, którzy korzystają z bankowości internetowej ING Banku Śląskiego, mogą zdalnie zawrzeć umowę z operatorem. Usługa elektronicznej identyfikacji eID usuwa konieczność wizyty w salonie lub podpisywania dokumentu w obecności kuriera. W taki sposób można podpisać nową umowę abonamentową, bez kupowania smartfonu lub innego sprzętu.

Jak podaje pomarańczowy operator, proces weryfikacji tożsamości zajmuje maksymalnie do kilkudziesięciu sekund i jest całkowicie bezpieczny. Za pośrednictwem wniosku w systemie bankowości internetowej Moje ING przekazywane są tylko te dane, które są niezbędne do zawarcia umowy w Orange Polska. Cały proces składa się z trzech kroków:

  • Na stronie www.orange.pl lub infolinii Orange Polska wybieramy Abonament komórkowy > Chcę nowy numer > bez sprzętu.
  • Po przejściu formularza zamówienia i podaniu danych zamawiającego, zostajemy przekierowani bezpośrednio do systemu bankowości internetowej Moje ING, w celu wysłania wniosku o przekazanie danych.
  • Po zalogowaniu się do bankowości internetowej, jesteśmy poproszeni przez bank o wyrażenie zgody na przekazanie danych osobowych Orange. Po wymaganej autoryzacji zostaniemy automatycznie przeniesieni do stron Orange Polska, by sfinalizować i zawrzeć e-umowę.

Zobacz: Orange: sztuczna inteligencja Max umie coraz więcej. Wiemy jakie były jego początki
Zobacz: Ekspresowe naprawy telefonów w salonie Orange dla klientów Orange Smart Care

- Coraz więcej spraw chcemy załatwiać zdalnie i od ręki. Dlatego w Orange Polska tworzymy usługi, które są dostępne w dowolnym momencie – online lub przez aplikację. Tak działa np. Orange Flex. Współpraca z ING otworzyła przed nami kolejne możliwości. Planujemy też współpracę z innymi bankami.

- powiedział Adam Skręt, dyrektor Digital i Performance Marketing w Orange Polska

Usługa zdalnego potwierdzania tożsamości (eID), wdrożona w Orange Polska przy współpracy z Blue Media i ING Bankiem Śląskim, zastępuje obowiązek fizycznego potwierdzania tożsamości lub przesyłania skanów dowodów osobistych. Dzięki bankowości internetowej, klient zyskuje wygodniejszy dostęp do usług online. Dostawcą rozwiązanie eiD jest Blue Media.

Zobacz: Blue Media wprowadza płatność za rachunki przez Apple Pay. Zapłacisz za prąd, internet czy telefon
Zobacz: Orange dla firm: e-umowy na wybrane usługi

Od grudnia 2018 roku z analogicznej funkcji mogą korzystać obecni klienci Orange Polska, którzy chcą przedłużyć umowę, a od lipca tego także dokupić nowe usługi. Na stronie orange.pl możliwy jest także zakup urządzeń: smartfonów, tabletów, rowerów elektryczne czy hulajnogi w ratach 0%. Analogiczne rozwiązania dostępne są także dla klientów biznesowych.

Zobacz: Orange: telefony, zegarki i inny sprzęt w ratach 0% od teraz dostępne dla wszystkich

Zdalne potwierdzanie tożsamości (eID) pozwala także zarejestrować kartę SIM w ofertach prepaid. Proces zajmuje kilkadziesiąt sekund i zaczyna się od wypełnienia formularza na stronie zarejestrujnumer.blue.pl/orange. Klienci zostaną następnie przekierowani do systemu bankowości internetowej Moje ING, na której będą mieli możliwość złożenia wniosku o przekazanie danych do Orange. Po potwierdzeniu operacji klient zostanie wylogowany i wróci na stronę operatora.

Źródło tekstu: Orange

Komentarze
Zaloguj się