Umowę z Orange podpiszesz zdalnie dzięki bankowości internetowej

Klienci Orange Polska, którzy korzystają z bankowości internetowej ING Banku Śląskiego, mogą zdalnie zawrzeć umowę z operatorem. Usługa elektronicznej identyfikacji eID usuwa konieczność wizyty w salonie lub podpisywania dokumentu w obecności kuriera. W taki sposób można podpisać nową umowę abonamentową, bez kupowania smartfonu lub innego sprzętu.

Marian Szutiak (msnet)
5
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Umowę z Orange podpiszesz zdalnie dzięki bankowości internetowej

Jak podaje pomarańczowy operator, proces weryfikacji tożsamości zajmuje maksymalnie do kilkudziesięciu sekund i jest całkowicie bezpieczny. Za pośrednictwem wniosku w systemie bankowości internetowej Moje ING przekazywane są tylko te dane, które są niezbędne do zawarcia umowy w Orange Polska. Cały proces składa się z trzech kroków:

Dalsza część tekstu pod wideo
  • Na stronie www.orange.pl lub infolinii Orange Polska wybieramy Abonament komórkowy > Chcę nowy numer > bez sprzętu.
  • Po przejściu formularza zamówienia i podaniu danych zamawiającego, zostajemy przekierowani bezpośrednio do systemu bankowości internetowej Moje ING, w celu wysłania wniosku o przekazanie danych.
  • Po zalogowaniu się do bankowości internetowej, jesteśmy poproszeni przez bank o wyrażenie zgody na przekazanie danych osobowych Orange. Po wymaganej autoryzacji zostaniemy automatycznie przeniesieni do stron Orange Polska, by sfinalizować i zawrzeć e-umowę.

- Coraz więcej spraw chcemy załatwiać zdalnie i od ręki. Dlatego w Orange Polska tworzymy usługi, które są dostępne w dowolnym momencie – online lub przez aplikację. Tak działa np. Orange Flex. Współpraca z ING otworzyła przed nami kolejne możliwości. Planujemy też współpracę z innymi bankami.

- powiedział Adam Skręt, dyrektor Digital i Performance Marketing w Orange Polska

Usługa zdalnego potwierdzania tożsamości (eID), wdrożona w Orange Polska przy współpracy z Blue Media i ING Bankiem Śląskim, zastępuje obowiązek fizycznego potwierdzania tożsamości lub przesyłania skanów dowodów osobistych. Dzięki bankowości internetowej, klient zyskuje wygodniejszy dostęp do usług online. Dostawcą rozwiązanie eiD jest Blue Media.

Od grudnia 2018 roku z analogicznej funkcji mogą korzystać obecni klienci Orange Polska, którzy chcą przedłużyć umowę, a od lipca tego także dokupić nowe usługi. Na stronie orange.pl możliwy jest także zakup urządzeń: smartfonów, tabletów, rowerów elektryczne czy hulajnogi w ratach 0%. Analogiczne rozwiązania dostępne są także dla klientów biznesowych.

Zdalne potwierdzanie tożsamości (eID) pozwala także zarejestrować kartę SIM w ofertach prepaid. Proces zajmuje kilkadziesiąt sekund i zaczyna się od wypełnienia formularza na stronie zarejestrujnumer.blue.pl/orange. Klienci zostaną następnie przekierowani do systemu bankowości internetowej Moje ING, na której będą mieli możliwość złożenia wniosku o przekazanie danych do Orange. Po potwierdzeniu operacji klient zostanie wylogowany i wróci na stronę operatora.