DAJ CYNK

Play otwiera Punkty Wsparcia Klienta – dla tych, którzy nie mogą załatwić spraw zdalnie

Mieszko Zagańczyk

Taryfy, promocje, usługi

Play otwiera Punkty Wsparcia Klienta – dla tych, którzy nie mogą załatwić spraw zdalnie

Operatorzy zalecają klientom korzystanie ze zdalnych form kontaktu, jednak nie wszyscy mają taką możliwość. Dlatego też z myślą o tym Play przekształca kilkaset otwartych salonów oraz otwiera dodatkowe Punkty Wsparcia Klienta w całej Polsce.

Play otworzył już 13 specjalnych dodatkowych „Punktów Wsparcia Klienta” i planuje otwarcie kolejnych 28 w różnych miejscowościach, dla swoich klientów, którzy nie mają możliwości i narzędzi do zdalnego radzenia sobie z bieżącymi kwestiami takimi, jak m.in. wymiana karty SIM, doładowanie konta w usługach „na kartę” czy opłata bieżących rachunków. Dodatkowo ponad 400 otwartych salonów będzie także pełniło funkcję interwencyjnego punktu wsparcia

Zobacz: W Play kartę SIM wymienisz zdalnie

Zachęcamy wszystkich do pozostania w domu i kontaktu z nami za pośrednictwem aplikacji PLAY24 oraz serwisu play.pl, ale naszym obowiązkiem jest również wspieranie tych, którzy nie mają możliwości skorzystania ze zdalnej obsługi lub nie mogą rozwiązać problemu na odległość. Dlatego też przekształcamy nasze sklepy w Punkty Wsparcia Klienta, gdzie przestrzegamy wszelkich środków bezpieczeństwa, aby służyć naszym klientom w najbezpieczniejszych warunkach.” – mówi Jean Marc Harion, Prezes Play.

Specjalne punkty wsparcia klientów Play otwarte będą m.in. w Krakowie, Szczecinie, Wrocławiu, Poznaniu, Gorzowie Wielkopolskim, Tarnowie, Rzeszowie, Lubaniu i innych miejscowościach. Pełna lista kilkudziesięciu placówek dostępna będzie na play.pl.

Zobacz: Play: CERT ostrzega przed fałszywymi powiadomieniami o długu
Zobacz: Play sekretnie instaluje 5G podczas epidemii? Nie, przybywa za to fake newsów o 5G

Punkty wsparcia dla klientów Play czynne będą od poniedziałku do piątku. W celu zapewnienia maksymalnego bezpieczeństwa będą w nich stosowane zasady szczególnej ostrożności, zgodne z obowiązującymi przepisami i standardami zalecanymi przez Rząd i Ministerstwo Zdrowia takich, jak pojedyncze przyjmowanie osób przy specjalnie wydzielonych stanowiskach oraz zachowanie odpowiedniej odległości między nimi. Przed udaniem się do punktu każdy klient ma możliwość skontaktowania się telefonicznie z kierownikiem wybranego salonu, który w pierwszej kolejności zaoferuje pomoc zdalną, a dopiero w razie konieczności kontakt osobisty, jeśli okaże się on niezbędny.

 Play zachęca także do załatwiania wszystkich spraw zdalnie, zadawania pytań na czacie w aplikacji Play24 i kontaktu z konsultantami przez infolinię Play 790 500 500. Klienci mogą także doładować swoje konta telefoniczne bez wychodzenia z domu przez aplikację Play24 lub na stronie doladowania.play.pl.

Zobacz: #ZostańWDomu: Odkodowane kanały w Play Now do 15 kwietnia
Zobacz: Play abonament: Amazon Prime Video na 6 miesięcy bez opłat

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Play