Netia Automation to nowa usługa ICT z linii NetiaNext, której celem jest usprawnianie i przyspieszanie procesów biznesowych. Skorzystają z niej klienci biznesowi operatora.
Netia Automation jest przyjaznym w użyciu rozwiązaniem robotów softwareowych klasy RPA (Robotic Process Automation), pozwalającym automatyzować powtarzalne czynności, ze szczególnym naciskiem na samodzielne „programowanie” robotów przez poszczególnych pracowników (Robotic Desktop Automation). Nowa usługa Netii ma sprawić, że złożone, monotonne operacje i procesy, realizowane dotychczas manualnie przez pracowników i obarczone wysokim ryzykiem błędów, będą wykonywane szybciej i z większą dokładnością. Pracownicy z kolei mogą się skoncentrować na bardziej złożonych, twórczych działaniach.
Zobacz: Netia ma nową ofertę mobilną: dotychczasowi klienci operatora zapłacą mniej
Zobacz: Netia buduje pod Warszawą nowoczesne data center. Pierwsi klienci skorzystają z niego w 2021 roku
– Od kilku lat niektóre korporacje wykorzystują duże serwerowe instalacje typu Robotic Process Automation do przyspieszenia realizacji zadań i eliminowania prostych błędów w żmudnych, powtarzalnych czynnościach. Stosowane dotychczas rozwiązania były jednak dość skomplikowane w obsłudze i licencjonowane, w sposób który nie sprzyjał ich powszechnemu stosowaniu. Korzystając z Netia Automation, dzięki prostocie obsługi i przyjaznemu sposobowi rozliczeń, każdy pracownik może mieć własnego, softwareowego robota – asystenta, dosłownie na kilka kliknięć.
– powiedział Maciej Maciejewski, Starszy Kierownik Produktów ICT w Netii
"Uczenie" robota, czyli tworzenie algorytmów/makr, odbywa się poprzez nagranie danego procesu, podobnie jak głosu na dyktafonie. Nagrany proces jest szybko powtarzany przez robota w kolejnych rekordach. Dodatkowo, każdy z pracowników może mieć do tego nagrania dostęp i korzystać z niego wtedy, kiedy zaistnieje taka potrzeba.
– Nasze doświadczenia wskazują, że użytkownik nieposiadający żadnej wiedzy w zakresie programowania, jest w stanie, po przeszkoleniu, samodzielnie „zaprogramować” robota dla aż 3/4 swoich powtarzalnych, monotonnych czynności. Można więc śmiało powiedzieć, że wprowadzając Netia Automation demokratyzujemy dostęp do robotów.
– dodał Maciej Maciejewski
Jak podaje Netia, nowa usługa pozwala firmom generować realne oszczędności oraz zwiększać satysfakcję pracowników. Dzięki Netia Automation pracownicy nie muszą sami realizować powtarzalnych zadań, takich jak:
Dzięki wsparciu w takich zadaniach człowieka prostym i intuicyjnym w obsłudze robotem, klienci mogą liczyć na:
Netia Automation jest usługą chmurową świadczoną w modelu SaaS (Software as a Service). Partnerem technologicznym Netii w tym zakresie jest firma Extreme Robotics. Każdemu nowemu klientowi Netia zapewnia dwugodzinne szkolenie wstępne i w pierwszych dwóch miesiącach dodatkowy pakiet kroków do nauki. Dzięki temu klienci mają szybciej osiągnąć korzyści z automatyzacji.
Zobacz: Play: nowa aplikacja „Bezpieczna Rodzina” będzie chronić dzieci i zapewni spokój rodzicom
Zobacz: Startuje Heroo Mobile, sieć telefonii komórkowej dla dzieci. Będzie chronić najmłodszych przed fonoholizmem, cyberprzemocą, hejtem i FOMO
Źródło tekstu: Netia
Ludzie zapewne bardziej by się ucieszyli z większej rozdzielczości, a nie pixelozy w 90 hercach
haha, kiedys to bylo [*]
z samsungami jest niestety tak, ze sa szybkie przez pierwszy rok, potem mulą jak opętane
Super, bardzo dobrze, bo już rzygam tym jadem i chamstwem w komentarzach do publicznych osoób
Pingi 1-2 ms będą w 5G SA, a teraz w użyciu jest NSA (budowane na rdzeniu LTE). To ograniczenie tech ...
EVS oraz HD Voice między operatorami oraz w roamingu zagranicznym
[T-Mobile] T-Mobile Go! - dyskusja ogólna
Telefon 800zł z 4k
[KARTA] - sieć Play
VoLTE i VoWiFi w polskich sieciach - cz. 2.