T‑Mobile: seniorzy z automatycznym przedłużeniem ważności konta
Również i sieć T-Mobile wprowadza ułatwiania dla seniorów. Operator proponuj im automatyczne przedłużeniem ważności konta. Dotyczy to również klientów, których konto pozostaje obecnie nieaktywne.

Seniorzy to grupa, która rzadziej niż inne korzysta z zakupów usług telekomunikacyjnych przez internet, a wielu z nich dokonuje płatności w tradycyjny sposób – w banku lub na poczcie. Teraz jest to niebezpieczne i praktycznie niemożliwe. By zapewnienie seniorom możliwości utrzymywania stałego kontaktu z bliskimi, T‑Mobile automatycznie przedłuża ważność kont na kartę oraz Heyah wszystkim klientom, którzy ukończyli 60 lat.
Zobacz: Play wydłuża ważność konta seniorom i odracza daty płatności faktur
Zobacz: Orange wydłuża seniorom czas na opłacanie rachunków



Od 2 kwietnia T‑Mobile wydłuża o 100 dni okres ważności kont seniorów. Ze zmiany skorzystają osoby po 60. roku życia, które mogły utracić aktywne konto w ciągu najbliższych 30 dni. Dotyczy to również tych klientów, których konto pozostaje obecnie nieaktywne.
Potwierdzenie automatycznie wykonanej przez operatora operacji klienci otrzymają SMS-em – umożliwi im ona dalsze korzystanie ze zgromadzonych środków i wykonywanie połączeń. Automatyczne wydłużenie ważności konta jest realizowane po weryfikacji wieku osoby, na którą został zarejestrowany konkretny numer telefonu.
Seniorzy mogą w każdej chwili sprawdzić stan swojego rachunku, wpisując w telefonie kod *101# w przypadku usług T‑Mobile na kartę oraz *108#, jeśli korzystają z numeru w Heyah na kartę.