Wydatki telekomów na reklamę w telewizji

Wśród polskich telekomów najwięcej w styczniu wydał na reklamy w telewizji Orange - 22 mln zł. Najmniej Grupa Cyfrowego Polsatu - 12,9 mln zł.

Lech Okoń (LuiN)
16
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Wydatki telekomów na reklamę w telewizji

Wśród polskich telekomów najwięcej w styczniu wydał na reklamy w telewizji Orange - 22 mln zł. Najmniej Grupa Cyfrowego Polsatu - 12,9 mln zł.

Zaprezentowane niżej wyniki są częścią raportu przygotowanego przez Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl. W stosunku do stycznia 2014 roku wydatki zredukował Orange Polska, pozostałe telekomy zwiększyły je. Prezentowane wydatki reklamowe nie uwzględniają rabatów.

Dalsza część tekstu pod wideo

Korporacja

Styczeń 2014

Styczeń 2015

Orange Polska

26 917 905 zł

22 002 244 zł

P4

14 236 336 zł

19 882 053 zł

T-Mobile Polska

4 068 487 zł

13 119 249 zł

Grupa Cyfrowy Polsat

7 850 zł

12 915 423 zł

Pokaż więcej